Feedback
I.D.: 59697267

Intocmire cf-REABILITARE,EXTINDERE,AMENAJAREA INCINTEI SI EFICIENTIZAREA ENERGETICA A PRIM.MARGHITA

Data publicarii
05.08.21 Exista 151.438 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71530000-2
Pretul estimativ:
50.000,00 RON - 50.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Intocmire cerere de finantare - REABILITARE, EXTINDERE, AMENAJAREA INCINTEI SI EFICIENTIZAREA ENERGETICA A CLADIRII PRIMARIEI MUNICIPIULUI MARGHITA, JUD. BIHOR. Descrierea serviciilor de consultanţă pentru managementul de proiect pentru obiectivul de investiţii: 1. Integrarea investitiei dorite in masura, respectiv sub-masura specifica; 2. Personalizarea listei documentelor necesare aferente activitatilor prevazute a se rea...
Intocmire cerere de finantare - REABILITARE, EXTINDERE, AMENAJAREA INCINTEI SI EFICIENTIZAREA ENERGETICA A CLADIRII PRIMARIEI MUNICIPIULUI MARGHITA, JUD. BIHOR. Descrierea serviciilor de consultanţă pentru managementul de proiect pentru obiectivul de investiţii: 1. Integrarea investitiei dorite in masura, respectiv sub-masura specifica; 2. Personalizarea listei documentelor necesare aferente activitatilor prevazute a se realize prin intermediul proiectului; 3. Consultanta in relatia beneficiar - autoritate de management; 4. Consultanta pentru obţinerea proiectului eligibil si a punctajului maxim posibil; 5. Intocmirea documentelor specifice dovedirii punctajului obtinut de proiect; 6. Mentinerea legaturii cu atutoritatea de management pentru a cunoaste ultimele modificari si interpretari ale ghidului solicitantului aferent programului de finantare; 7. Consultanta cu privire la documentele care conform legii sunt intocmite si eliberate de catre beneficiar, in ceea ce priveste cerintele de continut si de forma specific programului de finantare; 8. Intocmirea formularului cererii de finantare si anexelor conform Ghidului solicitantului; 9. Completarea anexelor si a documentelor specifice programului de finantare ce compun dosarul cererii de finantare; 10. Integrarea tuturor documentelor necesare pentru proiect, inclusiv cele pentru avize, acorduri, etc; 11. Printarea documentelor elaborate, asamblarea dosarului cererii de finantare; 12. Multiplicarea acestuia conform cerintelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu