În prezent ANCOM dispune de un numar de 35 locatii, denumite statii de monitorizare, prevazute cu subsisteme de semnalizare si alarmare la efractie si incendiu, supraveghere video, stocare, transmisie si vizualizare a datelor în timp real, care sunt conectate la patru(4) subsisteme centrale de vizualizare, stocare si centralizare a datelor. De asemenea în ANCOM exista un numar de 40 locatii, denumite Oficii Judetene, prevaz...
În prezent ANCOM dispune de un numar de 35 locatii, denumite statii de monitorizare, prevazute cu subsisteme de semnalizare si alarmare la efractie si incendiu, supraveghere video, stocare, transmisie si vizualizare a datelor în timp real, care sunt conectate la patru(4) subsisteme centrale de vizualizare, stocare si centralizare a datelor. De asemenea în ANCOM exista un numar de 40 locatii, denumite Oficii Judetene, prevazute cu sisteme de semnalizare si alarmare la efractie si incendiu si/sau supraveghere video care functioneaza în regim de sine statator. Se doreste integrarea într-un sistem centralizat a tuturor sistemelor si subsistemelor enumerate anterior. Pentru comunicatii se vor utiliza retelele de date ale ANCOM. Integrarea presupune: - implementarea unei solutii software care sa înglobeze toate sistemele si subsistemele existente; - înlocuirea/completarea sau instalarea(pentru locatiile unde nu exista) echipamentelor componente ale sistemelor de semnalizare si alarmare la efractie si incendiu acolo unde este cazul, pentru compatibilitate cu solutia propusa; - implementarea/upgradare în Oficiile Judetene a sistemelor de supraveghere video pentru a asigura compatibilitatea cu solutia propusa; - implementarea în Oficiile Judetene a unui sistem de control acces. Sistemul rezultat va putea fi administrat din cinci puncte diferite de comanda. Persoane de contact : achizitii - Gabriela STROE tel. 0732 005 271, tehnic - Iulian MIHALCEA tel. 0732 005 471, Mihai HUMITA tel. 0732 005 922, Virgil FLORI tel. 0722 315 473.