Ȋncheierea unui contract de lucrari aferent Sucursalei Ploiesti, având ca obiect: “ Intarire retea in vederea alimentarii cu energie electrica locuinte, Draganesti, Str. Draganesti, nr. 92, jud. Prahova – beneficiar conform ATR nr. 3010220817194".
2.4) Valoarea totală estimată - 686.515,14 lei fӑrӑ TVA, defalcatӑ astfel:
(detaliere pe capitole şi valoare din DG)
cap. 1.2. Amenajarea terenului ...
Ȋncheierea unui contract de lucrari aferent Sucursalei Ploiesti, având ca obiect: “ Intarire retea in vederea alimentarii cu energie electrica locuinte, Draganesti, Str. Draganesti, nr. 92, jud. Prahova – beneficiar conform ATR nr. 3010220817194".
2.4) Valoarea totală estimată - 686.515,14 lei fӑrӑ TVA, defalcatӑ astfel:
(detaliere pe capitole şi valoare din DG)
cap. 1.2. Amenajarea terenului 18.408,38 lei;
cap. 1.3. Amenajari pentru protectia mediului 8.282,27 lei;
cap.3.1.3. Studii de teren 2.000,00 lei;
cap.3.1.3. Alte studii specifice 2.393,21 lei;
cap.3.2. Documentatii suport si cheltuieli pentru obtinerea 2.000,00 lei;
de avize, acorduri si autorizatie
cap. 4. Cheltuieli pentru investitia de baza: 636.737,89 lei;
cap. 5.1.Organizare de santier: 7.251,20 lei;
cap. 6.2. Probe tehnologice si teste: 13.835,40 lei.
Solicitarile de clarificari privind documentia de atribuire se vor transmite cu cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, iar Raspunsul consolidat al entitatii contractante in mod clar, complet si fara ambiguitati la toate solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare va fi transmis cu cel putin 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Va fi cotata executie lucrare.
Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit mai sus.