Incheierea a unui contract de lucrări aferent sucursalei Ploiesti, având ca obiect:
Intarire retea in vederea alimentarii cu energie electrica locuinta Sotrile, sat Seciuri, jud. Prahova-utilizator cf. ATR. nr. 3010211108940/23.11.2021 si anexa exploatatie agricola apartinand utilizatorului cf. ATR nr. 3010230830145/07.03.2024
Având în vedere:
i. tipul contractului ce rezultă din această procedură,...
Incheierea a unui contract de lucrări aferent sucursalei Ploiesti, având ca obiect:
Intarire retea in vederea alimentarii cu energie electrica locuinta Sotrile, sat Seciuri, jud. Prahova-utilizator cf. ATR. nr. 3010211108940/23.11.2021 si anexa exploatatie agricola apartinand utilizatorului cf. ATR nr. 3010230830145/07.03.2024
Având în vedere:
i. tipul contractului ce rezultă din această procedură,
ii. cerinţele stabilite prin intermediul caietului de sarcini,
iii. clauzele contractuale incluse in documentaţia de atribuire,
iv. mecanismul de alocare a riscurilor in contract,
v. referatul intocmit de departamentul care va derula contractul,
se stabilieste valoarea estimată a contractului ce rezultă din această procedură, valoarea ce corespunde cerintelor incluse in mod expres in Caietul de sarcini astfel:
A. Echipamente puse la dispozitie de beneficiar: 0.00 lei.
B.Valoarea estimata a contractului: 676.579,56 lei compusa din:
cap. 1.2. Amenajarea terenului 17.330,01 lei;
cap.1.3 Amenajari pentru protectia mediului 13.731,36 lei;
cap.3.1.1. Studii de teren(ridicari TOPO) 5.000,00 lei;
cap.3.1.3. Alte studii specifice(Ghid IGEA,AS BUILT) 2.005,52 lei;
cap.3.2Documentatii suport si cheltuieli pentru 3.500,00 lei;
obtinerea de avize, acorduri si autorizatie
cap.3.5.4. Intocmire DTAC 1.500,00 lei;
cap. 4. Cheltuieli pentru investitia de baza: 596.052,72 lei;
cap. 5.1.Organizare de santier: 4.772,20 lei;
cap. 6.2. Probe tehnologice si teste: 32.687,75 lei.
Valoarea estimată a contractului ce rezultă din această procedură, valoare ce corespunde cerinţelor incluse in caietul de sarcini.
Modificarea contractului fără organizarea procedurii de achizitie sectoriala se poate face in conformitate cu prevederile din Legea 99/2016 şi sunt prevăzute in modelele de contract.
Durata de executie: 9 luni, din care 2 luni proiectare (conform Graficului de executie prezentat in partea scrisa a PTE)