Achizitionarea de catre Municipiul Alba Iulia a lucrarilor de instalatii electrice unitati de invatamant cu proiectare inclusa, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului, pe loturi:
Lot 1: Proiectare instalatie electrica PT+DDE+CS si executie lucrari, inclusiv asistenta tehnica la Scoala gimnaziala Mihai Eminescu, Alba Iulia;
Lot 2: Proiectare instalatie electrica PT+DDE+CS si executie lucrari, inclusiv asistenta...
Achizitionarea de catre Municipiul Alba Iulia a lucrarilor de instalatii electrice unitati de invatamant cu proiectare inclusa, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului, pe loturi:
Lot 1: Proiectare instalatie electrica PT+DDE+CS si executie lucrari, inclusiv asistenta tehnica la Scoala gimnaziala Mihai Eminescu, Alba Iulia;
Lot 2: Proiectare instalatie electrica PT+DDE+CS si executie lucrari, inclusiv asistenta tehnica la Scoala gimnaziala Vasile Goldis, Alba Iulia.
Valoarea estimată pentru executarea lucrărilor amintite, inclusiv proiectare si asistenta tehnica, cumulat pe cele 2 loturi, este de 478.000,00 lei fără TVA, respectiv valorile estimate pe fiecare lot sunt:
Lot 1: Proiectare instalatie electrica PT+DDE+CS si executie lucrari, inclusiv asistenta tehnica la Scoala gimnaziala Mihai Eminescu, Alba Iulia: 223.000 lei, fara TVA, astfel:
-proiectare faza PT+DDE+CS, inclusiv asistenta tehnica si verificare tehnica a documentatiei: 13.000 lei, fara TVA;
-executie lucrari: 210.000 lei, fara TVA.
Lot 2: Proiectare instalatie electrica PT+DDE+CS si executie lucrari, inclusiv asistenta tehnica la Scoala gimnaziala Vasile Goldis, Alba Iulia: 255.000 lei, fara TVA, astfel:
-proiectare faza PT+DDE+CS, inclusiv asistenta tehnica si verificare tehnica a documentatiei: 10.000 lei, fara TVA;
-executie lucrari: 245.000 lei, fara TVA.
În conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 8 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 6 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt adresate în termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat.