Având în vedere problemele în exploatare, datorate impurităţilor solide din fluxul de gaze, este necesară achiziţionarea şi adaptarea la teren a unei instalaţii de filtrare/separare care poate deservi toate cele trei linii de reglare-măsurare şi care poate fi amplasată în incinta SRMP-ului, pe amplasamentul fostei instalaţii de încălzire şi care să fie alimentată cu energie electrică. Instalaţia de separare-filtrare proiect...
Având în vedere problemele în exploatare, datorate impurităţilor solide din fluxul de gaze, este necesară achiziţionarea şi adaptarea la teren a unei instalaţii de filtrare/separare care poate deservi toate cele trei linii de reglare-măsurare şi care poate fi amplasată în incinta SRMP-ului, pe amplasamentul fostei instalaţii de încălzire şi care să fie alimentată cu energie electrică. Instalaţia de separare-filtrare proiectată se compune din două separatoare-filtre verticale DN500 PN40, complet echipate cu: robinete cu sferă DN500 PN40 acţionate manual, elemente de siguranţă, sisteme de evacuare lichide, de indicare a nivelului şi presiunii. La intrarea şi la ieşirea din bateria de separare-filtrare se va monta câte un robinet cu sferă DN500 PN40 cu acţionare electrică. Alimentarea cu energie electrică a tabloului general şi de automatizare TGA se va realiza din tabloul electric existent (TE) situat în incinta clădirii operator. Instalaţia de automatizare din TGA va fi conectată la tabloul SCADA (situat în clădirii operator) printr-un cablu de semnal. Pentru asigurarea iluminatului exterior a zonei unde va fi amplasată instalaţia de filtrare / separare proiectată se vor monta trei stâlpi metalici prevăzuţi cu corpuri de iluminat cu tehnologie LED. Instalaţia de iluminat exterior va fi racordată la centura de pământare. Instalaţia de protecţie contra descărcărilor şi supratensiunilor atmosferice va fi asigurată de stâlpii de iluminat cu tijă paratrăsnet şi de tija de captare H = 9 m. Valoarea estimată a lucrărilor este de: 3.463.166,84 lei, din care Entitatea Contractantă va pune la dispoziţia Executantului următoarele: cheltuieli diverse şi neprevăzute in valoare de 327.509,62 lei.
Data limita pana la care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire, este a 8-a zi dinaintea datei limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor art. 173 Legea nr. 99/2016, modificată şi completată de OUG 107/2017 pentru modificarea si completarea unor acte normative cu impact în domeniul achizitiilor publice.
Termenul-limita în care entitatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare conform prevederilor art. 172 alin. 2, coroborat cu art. 173 din Legea nr. 99/2016, modificată şi completată de OUG 107/2017 pentru modificarea si completarea unor acte normative cu impact în domeniul achizitiilor publice, este: a 6-a zi dinaintea datei limita de depunere a ofertelor.