Serviciile propuse reprezintă obiectul unui proiect care se înscrie în strategia generală a C.N.T.E.E. "Transelectrica" - S.A., de funcţionare a S.E.N. pentru a corespunde nevoilor şi aşteptărilor clienţilor şi a altor părţi interesate, eliminarea sau reducerea la minim a condiţiilor care pot conduce la neîndeplinirea obiectivelor generale, întreruperea sau limitarea activităţii şi reducerea costului total al riscului în Co...
Serviciile propuse reprezintă obiectul unui proiect care se înscrie în strategia generală a C.N.T.E.E. "Transelectrica" - S.A., de funcţionare a S.E.N. pentru a corespunde nevoilor şi aşteptărilor clienţilor şi a altor părţi interesate, eliminarea sau reducerea la minim a condiţiilor care pot conduce la neîndeplinirea obiectivelor generale, întreruperea sau limitarea activităţii şi reducerea costului total al riscului în Companie, conformare cu cerinţele legale şi de reglementare aplicabile şi cu alte cerinţe la care Organizaţia subscrie, referitoare la calitatea serviciilor, aspectele de mediu şi riscurile proprii de accidentare şi îmbolnăvire profesională.
În conformitate cu Ordinul ANRE nr.96/2017- Regulament de organizare a activităţii de mentenanţă şi Legea nr. 123/2012 a energiei electrice şi a gazelor naturale, se impune realizarea de lucrări de întreţinere a LEA în vederea continuităţii funcţionării S.E.N.
Pentru mentenanţa LEA, Regulamentul de mentenanţă preventivă la instalaţiile şi echipamentele din cadrul RET (NTI – TEL – R – 001 – 2007 – 05), prevede la ANEXA 2b acţiunea de mentenanţă "Inspectie aeriană", cu o periodicitate de trei ani pentru fiecare LEA.
Monitorizarea şi diagnoza stării tehnice a LEA prin inspecţii multispectrale (spectrul infraroşu, spectrul ultraviolet, spectrul vizibil) este determinată de următorii factori principali:· durata mare de exploatare a unor LEA şi/sau bugete de investiţii reduse care determină necesitatea obligatorie de creştere a duratei de funcţionare până la limita admisibilă (care este mai mare decât durata de viaţă limita standard, previzionată); · necesitatea de a şti cât mai repede unde şi când a apărut o problema, respectiv natura
şi urgenţa intervenţiei pentru evitarea incidentelor; · necesitatea reducerii costurilor de mentenanţă; · necesitatea optimizării gestionării activelor printr-o mentenanţă preventivă, reducerea întreruperilor şi a intervenţiilor în instalaţii a personalului; · necesitatea optimizării fiabilităţii LEA şi implicit reducerea costurilor cu mentenanţa;
În scopul aplicării Regulamentului de mentenanţă, în programele de mentenanţă pe următorii trei ani s-a prevăzut inspecţia aeriană multispectrală, pentru LEA aflate în gestiunea C.N.T.E.E. "Transelectrica" - S.A..
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în două etape, astfel:
- în a 17-a zi calendaristică de la publicarea anunţului de participare şi
- în a 11-a zi calendaristică înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit, conform art. 29 alin. (3) din HG 394/ 2016.