Aceasta achizitie conform solicitarilor din Referatul de necesitate aprobat nr. 11197 din 16.10.2023 , ca urmare a solicitarii de catre colegii de la Substatia Pascani, in urma defectiunii pompelor de circulatie a agentului termic, a-ti fost solicitati la locul amplasamentului, in vederea serviciului de reparare si inlocuire a pieselor defecte, pt asigurarea functionarii centralei termice, in conformitate cu oferta deta...
Aceasta achizitie conform solicitarilor din Referatul de necesitate aprobat nr. 11197 din 16.10.2023 , ca urmare a solicitarii de catre colegii de la Substatia Pascani, in urma defectiunii pompelor de circulatie a agentului termic, a-ti fost solicitati la locul amplasamentului, in vederea serviciului de reparare si inlocuire a pieselor defecte, pt asigurarea functionarii centralei termice, in conformitate cu oferta detaliata transmisa pe e-mailul institutiei, oferta pe care dorim s-o supunem negocierii. Achizitia se poate realiza atat pe baza de document justificativ, respectiv factura, cat si pe baza de contract, achizitie cf. art. 7 din L.98/2016. Se are totusi in vedere finalizarea prin incheierea unui contract, cu CPV -uri secundare aferente categoriilor de piese, Cod CPV 42511110-5 Pompe termice; 42533000-1 Piese pentru pompe termice. In situatia acceptarii acestei negocieri, transmiteti va rog Declaratiile 164, 165, 167, Protectia Muncii, Securitate si sanatate in munca, Declaratia 59 si 60 evitarea conflictului de interese pe adresa de e-mail achizitii@ambulantaiasi.ro