Autoritatea contractanta doreste incheierea unui contract de furnizare avand ca obiect "Înlocuire pompe cu turatie fixa cu pompe cu turatie variabila pentru sediul admistrativ al Sectorului 2. " Pe lângă furnizarea efectivă a echipamentului, furnizorul are obligaţia de a presta şi serviciile accesorii furnizării produsului respectiv instalarea şi punerea în funcţiune, fără a modifica preţul contractului dupa cum urmeaza : -...
Autoritatea contractanta doreste incheierea unui contract de furnizare avand ca obiect "Înlocuire pompe cu turatie fixa cu pompe cu turatie variabila pentru sediul admistrativ al Sectorului 2. " Pe lângă furnizarea efectivă a echipamentului, furnizorul are obligaţia de a presta şi serviciile accesorii furnizării produsului respectiv instalarea şi punerea în funcţiune, fără a modifica preţul contractului dupa cum urmeaza : -Demontarea echipamentelor de pompare existente din centrala termica si staţia de hidrofor -înlocuirea pompelor din centrala termica cu pompe noi atât pe circuitele de alimentare a cazanelor cat si pe circuitele de încălzire alimentate din centrala termica; pompele de pe circuitele cazanelor vor fi pompe simple cu turaţie existente iar cele de pe circuitele de încălzire vor fi pompe duble cu turaţie variabila -înlocuirea grupului de pompare de apa pentru consum menajer cu un grup nou cu pompe cu turaţie variabila -Conectarea sistemelor noi de pompare la instalaţiile existente (de încălzire, de apa de consum menajer, si lucrări de adaptare corespunzătoare a instalaţiilor. Valoarea estimata totala a procedurii simplificate este de 131.930 lei fara TVA dupa cum urmeaza: valoarea echipamentelor este de 100.327,91 lei fara TVA si valoarea 31.602,09 lei fara TVA reprezinta manopera de punere in functiune a noilor echipamente, incluzand certificarile si recertificarile necesare, daca este cazul si s-a determinat in urma transmiterii Documentatiei de proiectare pompe cu turatie variabila pentru Sediul adminstrativ al Sectorului 2, realizat de catre proiectant, Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In vederea incheierii unor oferte cat mai corecte si complete recomandam VIZITAREA AMPLASAMENTULUI. Orarul de lucru al Primariei Sectorului 2 este urmatorul: de luni pana joi de la ora 8:00 la ora 16:00 si vineri de la ora 8:00 la ora 13:30. Reprezentantul operatorului economic va putea vizita amplasamentul in baza unei imputerniciri eliberate in acest sens de catre operatorul economic potential ofertant. Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde eventualelor solicitari de clarificari / informatii suplimentare: cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, printr-un raspuns consolidat, cu conditia ca solicitarile sa fi fost transmise in termenul prevazut la sectiunea I.3) respectiv, cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.