Feedback
I.D.: 45405582

Iniţierea unei proceduri de achiziţie publică pentru serviciul "Sistem integrat, baza de date unica si furnizare de informaţii privind sistemul de ticketing al operatorilor de transport feroviar de calatori"

Data publicarii
06.04.20 Exista 1.003.988 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48610000-7
Termenul limita pentru depunere:
13.04.20
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea unui sistem informatic integrat, având în vedere prevederile HG nr.146/2020 şi ale OUG nr.62/2016, modificată şi aprobată prin Legea nr.53/2017, ce reprezintă o soluţie software pentru "Sistem integrat, baza de date şi furnizare de informaţii privind serviciul de ticketing al operatorilor de transport feroviar de călători" va fi furnizat sub forma a două pachete software integrate, după cum urmează: ● Pachet...
Achizitionarea unui sistem informatic integrat, având în vedere prevederile HG nr.146/2020 şi ale OUG nr.62/2016, modificată şi aprobată prin Legea nr.53/2017, ce reprezintă o soluţie software pentru "Sistem integrat, baza de date şi furnizare de informaţii privind serviciul de ticketing al operatorilor de transport feroviar de călători" va fi furnizat sub forma a două pachete software integrate, după cum urmează: ● Pachet software pentru "Colectare, asamblare şi verificare date indicatori serviciu public şi Calculul automat al subvenţiilor acordate operatorilor de transport feroviar de călători" ● Pachet software pentru "Emitere electronică de bilete la trenurile de călători" astfel: A. Pachetul software pentru "Colectare, asamblare şi verificare date indicatori serviciu public şi Calculul automat al subvenţiilor acordate operatorilor de transport feroviar de călători", prin intermediul căruia datele analitice referitoare la indicatorul tren-km şi indicatorul călători-km, vânzările tuturor operatorilor să fie colectate, asamblate şi verificate, calculul automat al subvenţiilor acordate, oferind posibilitatea împărţirii veniturilor între OTF, pentru îndeplinirea funcţiilor de raportare şi verificare a indicatorilor stabiliţi pentru acordarea subvenţiilor de serviciu public în transportul feroviar de călători, prin: - Colectarea datelor primare referitoare la realizarea indicatorilor "călători-kilometru" şi "tren-kilometru", necesare la fundamentarea solicitărilor de acordare a subvenţiilor pentru serviciul public (SP) în transportul feroviar de călători, conform criteriilor utilizate în legislaţia curent aplicabilă pentru cuantificarea prestaţiei de serviciu public în transportul feroviar de călători; - Colectarea la nivel analitic a datelor de vânzare (legitimaţii de călătorie emise eligibile pentru subvenţie), indiferent de canalul de distribuţie; - Calculul automat al subvenţiilor acordate; - Asamblarea datelor primare în corelaţie cu particularităţile contractelor încheiate pe perioada bugetară (an calendaristic); - Verificarea situaţiilor centralizatoare rezultate, în vederea semnării şi aprobării; - Arhivarea datelor; - Raportări statistice şi analitice, interogări. B. Pachetul software care reprezintă o platformă unică de vânzare de bilete, pentru toate canalele de distribuţie: ghişeu, aparat mobil, chioşc şi online (internet), cu denumirea "Emitere electronică de bilete la trenurile de călători în trafic intern", ce permite înregistrarea automată a datelor de vânzare în format electronic, către back-end–ul sistemului, pentru constituirea bazei de date comune, în vederea calculului automat al subvenţiilor, care va fi pusă la dispoziţie de către Autoritatea pentru Reformă Feroviară operatorilor de transport feroviar de călători şi care să îndeplinească următoarele funcţii: a) vânzarea de bilete de la un post electronic asistat de personal de tip casier; b) vânzarea de bilete de pe un aparat mobil, tabletă sau smartphone sau similar; c) vânzarea de bilete de la un automat de bilete cu plata prin card bancar sau monetar; d) vânzarea de bilete online (internet); e) înregistrarea automată a datelor de vânzare în format electronic, către back-end–ul sistemului, pentru constituirea bazei de date comune, în vederea calculului automat al subvenţiilor; f) facilităţi de tip "Ghişeu unic", respectiv: - vânzarea de bilete la orice tren, indiferent de operatorul de transport de călători public feroviar care îl operează; - rezervarea locurilor la trenurile oricărui operator de transport de călători feroviar; - decontul veniturilor între operatorii de transport de călători. g) dezvoltarea de aplicaţii ulterioare ( ex. aplicaţii pentru telefonia mobilă, etc.). Aceste pachete software (A+B) se asigură prin SaaS (Software as a Service) iar furnizorul va respecta legislaţia GDPR(Regulamentul general privind protecţia datelor cu caracter personal) în vigoare. Precizăm faptul că software-ul trebuie să reprezinte un sistem informatic integrat care sa permită actualizarea şi dezvoltarea prin module add-on care să facă posibilă rularea optimizată pe tablete, telefoane inteligente.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Sistem integrat, bază de date unică şi furnizare de informaţii privind serviciul de ticketing al operatorilor de transport feroviar de călători 28.01.21
Sistem integrat, bază de date unică şi furnizare de informaţii privind serviciul de ticketing al operatorilor de transport feroviar de călători  
Obţinerea unei valori estimative pentru achiziţia serviciului care are ca obiect "Îmbunătăţirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadenţat în jurul oraşelor mari din România" cu respectarea prevederilor legale în vigoare. 17.04.24
Obţinerea unor oferte comerciale comparative în vederea selectării unui operator de plăţi online cu card bancar pentru sistemul informatic "Vânzare online de bilete la trenurile în trafic intern ale operatorilor de transport feroviar de călători de tip Ghişeu Unic" 20.03.23
Obţinerea unor oferte comerciale comparative în vederea selectării unui operator de plăţi online cu card bancar pentru sistemul informatic "Vânzare online de bilete la trenurile în trafic intern ale operatorilor de transport feroviar de călători de tip Ghişeu Unic" 13.03.23
Consultare de piata in vederea obtinerii unei valori estimative pentru "Servicii de audit tehnico-economic al obligatiilor de serviciu public (OSP) asumate de operatorii de transport feroviar (OTF) de călători prin contractele de servicii publice (CSP) derulate cf. HG 146/2021" 14.03.22
Implementarea unui model naţional de transport, prin actualizarea şi detalierea MNT pentru anul 2019, pentru transportul de călători pe calea ferată şi definirea obligaţiei de serviciu public de transport feroviar de călători  
Prelungire termenului de valabilitate a Anuntului de consultare a pietei nr. [MC1010033] din 07.04.2020 23.04.20
Propuneri de valori estimative pentru achiziţia de către A.R.F. a serviciului ce are ca obiect "Îmbunătăţirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadenţat în jurul oraşelor mari din România" 27.04.22
Estimare valoare pentru serviciul de "Implementare a Modelului National de Transport, prin actualizarea şi detalierea acestuia pentru anul 2020, pentru transportul de calatori pe calea ferata, si definirea obligaţiei de serviciu public de transport feroviar de calatori pentru anul 2022 15.04.20