Feedback
I.D.: 65061557

Infrastructura hardware de tip Data Center Activ – Pasiv plus Back-up şi Disaster Recovery

Data publicarii
13.01.22 Exista 994.971 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48821000-9 32420000-3 30200000-1 39173000-5 48710000-8 80511000-9
Termenul limita pentru depunere:
28.02.22
Pretul estimativ:
1.440.000,00 EUR - 1.440.000,00 EUR
Documente participare:
  1. 7.1. DA - Instructiuni ofertanti INFRAHA.docx
  2. 7.2. DA - CS - INFRAHA.docx
  3. 7.3. DA - F - INFRAHA.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca obiect achiziţionarea, instalarea şi lansarea în folosire (punerea în funcţiune) a unei infrastructuri hardware INFRAHA, care să poată susţină serviciile şi soluţiile informatice de care dispune Regia sau pe care urmează să le implementeze, redundantă la nivelul tuturor elementelor componente, în scopul protejării facile a datelor rezidente şi efectuării transparente a operaţiunilor de administrare, update...
Contractul are ca obiect achiziţionarea, instalarea şi lansarea în folosire (punerea în funcţiune) a unei infrastructuri hardware INFRAHA, care să poată susţină serviciile şi soluţiile informatice de care dispune Regia sau pe care urmează să le implementeze, redundantă la nivelul tuturor elementelor componente, în scopul protejării facile a datelor rezidente şi efectuării transparente a operaţiunilor de administrare, update, upgrade şi înlocuire a componentelor ce se pot defecta. Infrastructura hardware de tip Data Center Activ – Pasiv plus Back-up şi Disaster Recovery va fi distribuită în 3 locaţii diferite şi va fi alcătuită din 3 componente, conform precizărilor din caietul de sarcini. De asemenea, contractul de achiziţie include şi instruirea personalului achizitorului. Având în vedere modificările aduse prin OUG 107/2017 la art. 160 şi art. 161 din Legea 98/2016, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare / informaţiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Termenul limită de solicitare de clarificări este cu 18 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Infrastructura hardware de tip Data Center Activ – Pasiv plus Back-up şi Disaster Recovery  
Soluţie Disaster Recovery 08.10.20
Materiale /consumabile/echipamente destinate vizibilităţii proiectului "Funding of transport resources in the event of major disaster to facilitate a rapid and effective response thereto ECHO/RESP/EXT/SUB/2022/869439/UARO2" 26.02.24
Achiziţia de servicii pentru implementarea unui sistem informatic pentru registrele de sănătate, ce va consta în servicii de livrare, instalare şi punere în funcţiune echipamente hardware şi infrastructură software, servicii de dezvoltare a aplicaţiei informatice, precum şi servicii de instruire a utilizatorilor, în cadrul proiectului “Sistem informatic pentru registrele de sănătate - RegInterMed" 23.02.23
SUSPENDATA - Achiziţia de servicii pentru implementarea unui sistem informatic pentru registrele de sănătate, ce va consta în servicii de livrare, instalare şi punere în funcţiune echipamente hardware şi infrastructură software, servicii de dezvoltare a aplicaţiei informatice, precum şi servicii de instruire a utilizatorilor, în cadrul proiectului “Sistem informatic pentru registrele de sănătate - RegInterMed" 27.02.23
Achiziția de servicii pentru implementarea unui sistem informatic pentru registrele de sănătate, ce va consta în servicii de livrare, instalare și punere în funcțiune echipamente hardware și infrastructură software, servicii de dezvoltare a aplicației informatice, precum și servicii de instruire a utilizatorilor, în cadrul proiectului “Sistem informatic pentru registrele de sănătate - RegInterMed”  
Autospecială de scanare non-intruzivă cu raze X 25.11.22
Autospecială de scanare non-intruzivă cu raze X  
Sistem Informatic de Monitorizare Electronică  
"Consolidarea, reabilitarea şi modernizarea Corpului C2 (B), S+P+3E, Săli de curs", SMIS 123788, în cadrul POR/2017/10/10.1/10.3/Bl Numar de referinta:2022/4433775/123788/1 21.02.22