,, EXECUTIE LUCRARI pentru obiectivul “Infiintarea unui centru de colectare prin aport voluntar in Comuna Slatina Timis, Judetul Caras Severin"
Finantare-Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 3 – Managementul deseurilor, cod proiect C3I1A0122000472, investitia I1."Dezvoltarea, modernizarea si completarea sistemelor de management integrat al deseurilor municipale la nivel de judet sau la nivel de orase/co...
,, EXECUTIE LUCRARI pentru obiectivul “Infiintarea unui centru de colectare prin aport voluntar in Comuna Slatina Timis, Judetul Caras Severin"
Finantare-Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 3 – Managementul deseurilor, cod proiect C3I1A0122000472, investitia I1."Dezvoltarea, modernizarea si completarea sistemelor de management integrat al deseurilor municipale la nivel de judet sau la nivel de orase/comune", pentru subinvestitia I1A "Infiintare de centre de colectare prin aport voluntar".
Nr.contract de finantare - C3I1A0122000472 Contractul de finanţare , a fost încheiat între MINISTERUL MEDIULUI, APELOR ŞI PĂDURILOR, în calitate de coordonator de investiţii pentru Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă , şi Comuna Slatina Timis, Judetul Caras Severin, în calitate de Beneficiar al finanţării,
Titlul proiectului: “Infiintarea unui centru de colectare prin aport voluntar in Comuna Slatina Timis, Judetul Caras Severin" finanţat prin Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 3 – Managementul deseurilor.
Valoarea estimata fara TVA: 2 226 764.55 ron, respectiv 2 649 849.81 lei cu TVA, astfel:
Cap. 4. Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1. Constructii si instalatii - 1 958 300.84 lei;
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj – 114 195.00 lei;
Cap. 5. Alte cheltuieli
5.1. Organizare de santier – 154 268.71 lei;
5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 92 351.38 lei;
5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului – 61 917.33 lei;
5.3. Cheltuieli diverse si neprevazute – 124 022.98 lei.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, suma ce urmeaza a fi utilizata, in functie de necesitati, in conformitate cu prev. art.221-222 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 6 zile inainte de data de depunere a ofertelor.