Tipurile de activităţi care fac obiectul contractului sunt:
a) Proiectare sistem de supraveghere video
b. Livrare si instalare sistem de supraveghere video
c. Proiectare sistem de semaforizare
d. Livrare si instalare sistem de semaforizare
e. Proiectare sistem de panouri de mesaje variabile
f. Livrare si instalare sistem de panouri de mesaje variabile
g. Proiectare statii de incarcare masini electrice
h. Livrare si instala...
Tipurile de activităţi care fac obiectul contractului sunt:
a) Proiectare sistem de supraveghere video
b. Livrare si instalare sistem de supraveghere video
c. Proiectare sistem de semaforizare
d. Livrare si instalare sistem de semaforizare
e. Proiectare sistem de panouri de mesaje variabile
f. Livrare si instalare sistem de panouri de mesaje variabile
g. Proiectare statii de incarcare masini electrice
h. Livrare si instalare statii de masini electrice
Elaborare documentaţii pentru acorduri şi avize:
-elaborare documentaţii avize
-elaborare studii şi documentaţiilor necesare obţinerii:
-certificatului de urbanism pentru activităţile de instalare a sistemului de supraveghere video ce urmează a fi realizat;
-avizelor solicitate prin Certificatul de urbanism sau actualizarea acestora, după caz.
-ajustarea, completarea şi/sau modificarea documentaţiilor de avize ca urmare a recomandărilor IPJ, dacă este cazul.
II. Elaborare/ definitivare Proiect tehnic de Securitate:
-elaborare/Definitivare Proiect Tehnic de securitate
-ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proiectului tehnic de securitate ca urmare a recomandărilor IPJ
-elaborare deviz general, devize pe obiecte şi liste de materiale şi preţuri.
III. Asistenţă tehnică pe perioada de montare a echipamentelor:
-acordare Asistenţă tehnică pentru fiecare fază pe perioada de montare a echipamentelor
-acordare Asistenţă suplimentară, la solicitarea Autorităţii Contractante
-participare la recepţia furnizărilor şi montajului.
IV. Furnizare, montaj, instalare echipamente. Montajul, instalarea echipamentelor se realizeaz după primirea avizului IPJ, dacă este cazul.
Valoarea estimată a contractului este de 1.481.800,50 lei fara TVA şi este compusă din:
Cap 2 Cheltuieli asigurare utilităţi = 85.000, 00 lei fără TVA ,
Cap 3.5.4 Documentatiile tehnice necessare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor = 1.000, 00 lei fără TVA,
Cap 3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie= 80.000,00 lei fara TVA,
Cap. 3.8.1 Asistent atehnica din partea proiectantului -5.000,00 lei fara TVA,
Cap. 4.1 Lucrari Constructii si instalatii = 98.828,00 lei fără TVA,
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale = 198.205,00 lei fără TVA,
Cap. 4.3 Cap 4.3.Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj = 785.357,00 lei fără TVA,
Cap 4.5 Dotari = 30.250,00 lei fără TVA,
Cap. 4.6. Active necorporale=194.160,00 lei fără TVA,
Cap 6.1 Pregatirea personalului de exploatare= 2.000,00 lei fără TVA,
Cap 6.2 Probe tehnologice si teste=2.000,00 lei fara TVA.
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute, precizată în bugetul proiectului (devizul general), în valoare de 66.492,39 lei fără TVA, acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, însă pentru alegerea procedurii de achiziţie s-a ţinut cont şi de această valoare.