Obiectul acestui Contract de finantare il reprezinta acordarea finantarii de catre MDLPA, pentru
implementarea Proiectului nr. C10-11.4-187, intitulat: ,,INFllNTARE PISTE DE BICICLETE PE
DN7C, KM 35+700-KM 37 + 400, IN COMUNA VALEA IASULUI, JUDETUL ARGES", care
vizeaza asigurarea infrastructurii pentru transport verde - piste pentru biciclete In Comuna Valea
lasului, Judetul Arges;
Conform certificatului de urbanism nr...
Obiectul acestui Contract de finantare il reprezinta acordarea finantarii de catre MDLPA, pentru
implementarea Proiectului nr. C10-11.4-187, intitulat: ,,INFllNTARE PISTE DE BICICLETE PE
DN7C, KM 35+700-KM 37 + 400, IN COMUNA VALEA IASULUI, JUDETUL ARGES", care
vizeaza asigurarea infrastructurii pentru transport verde - piste pentru biciclete In Comuna Valea
lasului, Judetul Arges;
Conform certificatului de urbanism nr.29 din 27.04.2023 se certifica amplasamentul astfel:
o Regimul juridic: Terenul apartine domeniului public al comunei Valea Iasului CF Extras de
carte funciara Nr. 9924/24.04.2023, Nr. Cad=71773. Cu drept de administrare pe o perioada
de 6 ani de la data de 15.11.2022 asupra suprafetei necesare realizarii proiectului de investii;
o Regimul tehnic: Terenul in suprafata de 23447 mp, DN7c, Km 35+700-37+400, drum – are
utilitati in zona: Apa, Canal, energie electrica, Gaze naturale, Telecomunicatii.
•Pista de biciclete se va realiza pe ambele parti ale DN7 ( Drepata – Dus, Stanga Intors ) sub forma de
circuit;
•Pista de bicicclete va asigura legatura cu proiectul ce se desfasoara pe raza Comunei Albestii de
Arges din cadrul aceluiasi program de finantare;
•Pe aceasta sectiune, conform ridicarii topografice, DN7 se prezinta ca un drum de clasa tehnica IV (
Conform Stas 863 ), cu parte carosabila de 6.00 m si acostamente de 1 m ( din care 0.25 m banda de
incadrare si 0.75 m pietruire )
Santurile de protectie existente sunt in mare parte din pamant cu sectiune neregulata iar in dreptul
proprietatilor regasim accese la proprietati amenajate in perioade diferite, fara o tratare unitara (
podete cu tuburi si dale de beton, dale de beton peste santul de pamant, rigole cu gratar metalic etc. ).
Axul santurilor de protectie nu pastreaza o distanta contasta fata de platforma drumului pe lungimea
studiata.
•In spatiul ramas liber intre sant scurgere ape pluviale si limita de proprietate se regasesc utilitati
multiple si pe alocuri trotuare . Latimea spatiului de la acostament la limita de proprietate este
variabila cu valori intre 3.00 si 4.00 m. Trama stradala are valori intre 15 si 16 m latime.
•Analizand traseul se poate observa faptul ca stalpii de electricitate sunt pozitionati foarte aproape de
limita de proprietate facand imposibila amplasarea pistei de biciclete intre stalpi si gardurile
existente ( in majoritatea cazurilor analizate ).
Termenul limită de publicare a răspunsului la solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12