Prezenta documentaţie prevede lucrări de construcţie privind “Infiintare centru de colectare deseuri prin aport voluntar in comuna Ipotesti, judetul Suceava", rezultând o platformă de colectarea a deşeurilor în comuna Ipotesti, judeţul Suceava. Activităţile propuse prin proiect vor cuprinde investiţiile necesare înfiinţării unui centru de colectare prin aport voluntar ce vor asigura colectarea separată a deşeurilor menajere...
Prezenta documentaţie prevede lucrări de construcţie privind “Infiintare centru de colectare deseuri prin aport voluntar in comuna Ipotesti, judetul Suceava", rezultând o platformă de colectarea a deşeurilor în comuna Ipotesti, judeţul Suceava. Activităţile propuse prin proiect vor cuprinde investiţiile necesare înfiinţării unui centru de colectare prin aport voluntar ce vor asigura colectarea separată a deşeurilor menajere care nu pot fi colectate în sistem "door-to-door", respectiv deşeuri reciclabile şi biodeşeuri care nu pot fi colectate în pubelele individuale, precum şi fluxurile speciale de deşeuri – deşeuri voluminoase, deşeuri textile, deşeuri din lemn, mobilier, deşeuri din anvelope, deşeuri de echipamente electrice şi electronice, baterii uzate, deşeuri periculoase, deşeuri de gradină, deşeuri din construcţii şi demolări.
Se va avea in vedere o perioada de maxim 5 luni calendaristice pentru executia lucrarilor.
Valoarea estimată fără TVA: 2.189.564,38 lei fara TVA
Defalcata astfel:
Cap. 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului = 51.023,56 lei
Cap. 4.1 Constructii si instalatii= 1.830.395,01 lei fara TVA
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale = 15.600,00 lei fara TVA
Cap. 4.3.2 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj = 227.770,00 lei fara TVA
Cap. 5.1 Organizare de santier = 64.775,81 lei fara TVA
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.