Obiectul contractului este reprezentat de realizarea un sistem independent de alimentare cu apa in satul Ilieşti (amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială, asigurarea utilităţilor, captare, conductă de refulare, gospodăria de apă, reţea de distribuţie) ce va deservii 286 gospodării ale populaţiei, şcoală şi grădiniţă şi agenţii economici din domeniul alimentaţiei publice.
Valoarea estima...
Obiectul contractului este reprezentat de realizarea un sistem independent de alimentare cu apa in satul Ilieşti (amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială, asigurarea utilităţilor, captare, conductă de refulare, gospodăria de apă, reţea de distribuţie) ce va deservii 286 gospodării ale populaţiei, şcoală şi grădiniţă şi agenţii economici din domeniul alimentaţiei publice.
Valoarea estimata a lucrarilor este de 2.978.896,00 lei fara TVA, suma ce reprezinta insumarea urmatoarelor linii din devizul general:
- 3.5.4. Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor - 8.000,00 lei
- 3.5.5. Verificare tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie - 8.000,00 lei
- 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie - 75.213,00 lei
- 3.8.1. Asistenta tehnică din partea proiectantului - 15.000,00 lei
- 1.3. Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială -3.900,00 lei
- 2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor - 311.660,00 lei
- 4.1. Constructii si instalatii - 1.976.673,00 lei
- 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale - 4.160,00 lei
- 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj - 525.290,00 lei
- 4.5. Dotări - 1.000,00 lei
- 5.1.1. Lucrari de constructii pentru organizarea santierului - 20.000,00 lei
- 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului - 30.000,00 lei
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta în anuntul de participare simplificat si fisa de date achizitiei la sectiunea I.3 Comunicare din Fisa de date a achizitiei, respectiv 13 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul limita exprimat in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari, conform obligatiei prevazuta la art.160, alin.2 din Legea nr.98/2016, astfel cum a fost acesta modificat prin O.U.G. nr.107/2017 pentru modificarea si completarea unor acte normative cu impact în domeniul achizitiilor publice, este de 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.