Achiziţia de produse: indicatoare denumire stradă, numere de imobil şi indicatoare pentru toate scările blocurilor şi asociaţiilor de proprietari din Municipiul Tulcea, în vederea îmbunătăţirii gradului de informare a publicului, a Serviciului de Ambulanţă Tulcea, a Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă "Delta" al judetului Tulcea, a Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Tulcea, a Poliţiei Municipale Tulcea, a Poliţiei...
Achiziţia de produse: indicatoare denumire stradă, numere de imobil şi indicatoare pentru toate scările blocurilor şi asociaţiilor de proprietari din Municipiul Tulcea, în vederea îmbunătăţirii gradului de informare a publicului, a Serviciului de Ambulanţă Tulcea, a Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă "Delta" al judetului Tulcea, a Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Tulcea, a Poliţiei Municipale Tulcea, a Poliţiei Locale a Municipiului Tulcea, a conducătorilor auto, a pietonilor, îmbunătăţirea calităţiilor servicilor firmelor de corespondenţă şi curierat, actualizarea datelor de pe platforma Google Earth/Google Maps, precum şi schimbarea aspectului urbanistic a drumurilor publice prin amplasarea de indicatoare ce conţin denumire stradă, numere administrative şi indicatoare pentru toate scările blocurilor şi asociaţiilor de proprietari din municipiul Tulcea.
Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 13 (treisprezece) zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări cu 5 (cinci) zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, stabilit în Anunţul de participare.
Autoritatea Contractantă va publica în SEAP la adresa www.e-licitatie.ro răspunsurile la solicitările de clarificări primite, fără a menţiona numele solicitantului, la Secţiunea Listă clarificări, notificări şi decizii.