Feedback
I.D.: 41085163

Inchirierea unui sistem informatic integrat pentru gestiunea activitatii medicale si administrative Cod CPV: 72500000-0 - Servicii informatice

Data publicarii
07.01.20 Exista 986.226 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72500000-0
Termenul limita pentru depunere:
08.01.20
 
 
Locul realizarii:
ROMÂNIA, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
3. Cerinte generale Sistemul informatic ofertat trebuie sa indeplineasca minim urmatoarele cerinte generale: 1. Sistemul informatic ofertat trebuie sa fie de tip Hospital Information System, nivelurile bazei de date si cel aplicativ vor fi separate. 2. Interfata de lucru si mesajele de avertizare sau de eroare trebuie sa fie in limba romana. 3. Interfata de lucru trebuie sa fie operationala pe sistemele de operare Windows ...
3. Cerinte generale Sistemul informatic ofertat trebuie sa indeplineasca minim urmatoarele cerinte generale: 1. Sistemul informatic ofertat trebuie sa fie de tip Hospital Information System, nivelurile bazei de date si cel aplicativ vor fi separate. 2. Interfata de lucru si mesajele de avertizare sau de eroare trebuie sa fie in limba romana. 3. Interfata de lucru trebuie sa fie operationala pe sistemele de operare Windows si Linux. 4. Utilizatorii vor accesa cel putin componenta medicala a sistemului informatic integrat exclusiv prin intermediul unui browser web local (e.g. Internet Explorer) folosind protocolul https. Folosirea pe statiile de lucru, in cadrul componentei medicale a sistemului informatic, a unei aplicatii locale pentru semnarea cu cardul de sanatate si prevalidarea serviciilor medicale, este permisa doar in cazul in care este utilizat un protocol de comunicatie securizata prin certificat ssl - https. 5. Pentru securizarea utilizatorilor aplicatiei sistemului informatic, comunicatiei in cadrul retelei intranet si controlul accesului se vor implementa de catre ofertant servicii LDAP – “Active Directory" pe un server pus la dispozitie de beneficiar. 6. Utilizarea sistemului de gestiune al bazei de date a sistemului informatic medical ofertat, nu trebuie sa impuna din partea beneficiarului achizitia suplimentara a unor licente; in cazul in care SGBD necesita licentiere, acestea vor fi puse la dispozitia beneficiarului fara costuri suplimentare, pe toata durata contractului. 7. Modalitatea de licentiere a aplicatiei trebuie sa fie independenta de numarul de utilizatori si statii de lucru. 8. Intrucat Autoritatea Contractanta detine licenta de utilizare a modulelor informatice: “Modulul software bratari" si “Modul VDM al Sistemului National de verificare a Medicamentelor" (verificare si deserializare medicamente); modulul sistemul informatic ofertat trebuie sa asigure interoperabilitatea cu aceste module. 9. Se va asigura back-up-ul bazelor de date, local, pe un hardisk extern, conectat la serverul bazei de date, pe un dispozitiv extern tip network attach storage si pe medii de stocare tip DVD care vor fi predate lunar beneficiarului. Hard disk-ul extern si solutia de storage vor fi asigurate de beneficiar. 10. Se va asigura o procedura de restaurare a back-up-urilor lunare livrate, impreuna cu un reprezentant desemnat de beneficiar pentru a se asigura integritatea si functionalitatea back-up-ului in caz de dezastru. 11. Sistemul informatic ofertat trebuie sa indeplineasca setul minim de conditii solicitat de autoritatea nationala de management al calitatii in sanatate (conform ORDINUL M.S nr. 446 din 18 aprilie 2017 privind aprobarea Standardelor, procedurii şi metodologiei de evaluare si a anexelor privind standarde de acreditare a spitalelor. 12. Furnizorul sistemului informatic integrat declarat castigator, se obliga sa importe continutul bazelor de date existente din sistemul informatic al carui contract s-a incheiat, astfel incat continutul acestora sa poata fi utilizat conform legislatiei in vigoare ( a se tine cont in ofertare de serviciile de analiza, cercetare-dezvoltare si normalizare date) 13. La incetarea relatiilor contractuale, furnizorul de servicii va pune la dispozitia beneficiarului, continutul bazelor de date intr-un format agreat de ambele parti si a metadatasetului privind descrierea acestora, astfel incat sa poata fi realizat importul colectiilor de date de catre furnizorul declarat castigator, in noul sistem informatic, din aplicatia informatica a carui contract a expirat . In cele ce urmeaza, sunt descrise cerintele minime functionale, necesare fiecarei structuri din cadrul Institutului de Pneumoftiziologie Marius Nasta. In momentul implementarii, este posibil sa fie indentificate si alte cerinte conexe unor fluxuri informatice specifice sectiei/ compartimentului/ care in acest moment nu au putut fi evaluate. Se solicita flexibilitate in implementare, fara costuri suplimentare, pana la finalizarea acesteia si punerea in productie a sistemului informatic integrat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Sistem Informatic pentru Gestiunea Inregistrarilor Documentelor Interne si Externe in cadrul Ministerului Energiei 22.08.17
Obtinerea unei valorii estimate pt Soft Managmentul Documentelor 26.11.17
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).  
Obtinere de propuneri tehnice si finaciare in vederea achizi?ionari unui Software-ul de management de proiect 26.11.17
Achiziţionarea unui serviciu de tipul "Servicii de proiectare site-uri WWW (World Wide Web)- Cod CPV 72413000-8" 29.05.20
Servicii de mentenanta si dezvoltare sistem ROMPOS 02.05.18
Achiziţionarea Serviciilor de întreţinere şi asistenţă tehnică hardware şi software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle şi Quest Software instalat, cf Caietului de sarcini anexat si publicat pe www.mfinante.ro, rubrica achizitii_publice. 16.10.18
Obtinere de propuneri tehnice si finaciare in vederea achizi?ionari unui Software de management de proiect 02.02.18
Dezvoltarea şi implementarea unui Sistem informatic integrat pentru manag resurselor umane care vizeaza optimizarea şi eficientizarea proceselor de recrutare, selecţie, manag carierei, formare şi evaluare a personalului la nivelul Autorităţii Contractante, integrabil cu Platforma software existentă 14.01.22
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21