a. Prezenta achizitie se referă la incheierea unui Contract de Servicii pentru închirierea de autovehicule si autoutilaje cu operator, in vederea efectuării de lucrări de intretinere, a drumurilor publice/locaţiilor ce aparţin Portului Constanta, care vor fi executate in perioada 2020 - 2021.
b. Autoritatea contractanta doreşte închirierea de autovehicule pentru transport si utilaje de încărcat, săpat si nivelat cu deserven...
a. Prezenta achizitie se referă la incheierea unui Contract de Servicii pentru închirierea de autovehicule si autoutilaje cu operator, in vederea efectuării de lucrări de intretinere, a drumurilor publice/locaţiilor ce aparţin Portului Constanta, care vor fi executate in perioada 2020 - 2021.
b. Autoritatea contractanta doreşte închirierea de autovehicule pentru transport si utilaje de încărcat, săpat si nivelat cu deservenţi: încărcător frontal, autogreder, macara, cilindru vibrocompactor terasamente 14,5 tone, buldoexcavator, nacela ridicătoare, autoşasiu cu platforma telescopica cu braţ ridicător PRB, trailer transport agabaritic si utilaje 40 tone maxim autorizat, freza asfalt, platforma transport vehicule defecte/avariate, finisor pentru asfalt, gudronator.
c. In baza contractului, frecvenţa, durata şi cantităţile care vor face obiectul acestuia, se stabilesc in funcţie de fondurile alocate si corelate cu destinaţia şi de necesităţile obiective ale Achizitorului, fara ca acesta din urma sa fie obligat a achizitiona in totalitate cantitatile/pozitiile estimate.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor : 6
Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este a 3-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
La solicitarile adresate dupa acest termen entitatea contractanta nu va raspunde.