Feedback
I.D.: 44069513

Inchiriere Utilaj pentru imprastiat si nivelat piatra

Data publicarii
25.09.19 Exista 120.550 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45500000-2
Pretul estimativ:
10.000,00 RON - 10.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
OBIECTUL CONTRACTULUI Scurta descriere a obiectului contractului: Obiectul achizitiei consta in achizitionarea de servicii de inchiriere utilaj pentru imprastiere si nivelare piatra pe strazile apartinand comunei Hidiselu de Sus. CAPACITATE TEHNICA SI PROFESIONALA - Conform caiet de sarcini atasat CALENDAR - Initierea procedurii de cumparare directa şi incarcarea documentaţiei de atribuire in cadrul platformei S.I.C.A.P...
OBIECTUL CONTRACTULUI Scurta descriere a obiectului contractului: Obiectul achizitiei consta in achizitionarea de servicii de inchiriere utilaj pentru imprastiere si nivelare piatra pe strazile apartinand comunei Hidiselu de Sus. CAPACITATE TEHNICA SI PROFESIONALA - Conform caiet de sarcini atasat CALENDAR - Initierea procedurii de cumparare directa şi incarcarea documentaţiei de atribuire in cadrul platformei S.I.C.A.P. - 23.07.2019 - Termenul limită de solicitare a clarificărilor 25.07.2019. - Termenul limită de transmitere a răspunsurilor la clarificări de către autoritatea contractantă este 26.07.2019 - Termen limită pentru primirea documentelor solicitate prin documentatia de atribuire pe adresa de e-mail primaria.hidiseludesus@cjbihor.ro este 27.07.2019, ora 12:00 - Data finalizării evaluării ofertelor este 27.07.2019, ora 14:00. - In cazul in care oferta este considerata conforma documentatiei de atribuire, procedura de cumparare directa va fi finalizata. In caz contrar aceasta va fi respinsa. - In cazul respungerii, procedura va fi reluata ulterior. - In cazul admiterii ofertei, se va trece la intocmirea contractului de servicii, urmand ca ofertantul sa fie convocat pentru transmiterea documentelor ofertei in original si semnarea contractului. Atentie! Prezenta este o achiziţie directă, deci reglementarile privind depunerea unei contestaţii, prevăzute în Legea nr. 101/2016, nu se aplică.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu