INCHIRIERE PURIFICATOARE SI DOZATOARE APA CU BIDON, cod CPV 51514110-2 in conformitate cu caietul de sarcini nr.22444/27.09.2023 si anexele acestuia, Lotul 1+2
Valoarea estimata a achizitiei este: 44.280, 00 lei fara TVA, din care Lotul 1- 43.200,00 lei fara TVA si Lotul 2 -1.080,00 lei fara TVA
1. Procedura aplicata pentru atribuirea achizitiei publice: «cumparare directa »
1.2 Achizitia directa: se realizează prin e...
INCHIRIERE PURIFICATOARE SI DOZATOARE APA CU BIDON, cod CPV 51514110-2 in conformitate cu caietul de sarcini nr.22444/27.09.2023 si anexele acestuia, Lotul 1+2
Valoarea estimata a achizitiei este: 44.280, 00 lei fara TVA, din care Lotul 1- 43.200,00 lei fara TVA si Lotul 2 -1.080,00 lei fara TVA
1. Procedura aplicata pentru atribuirea achizitiei publice: «cumparare directa »
1.2 Achizitia directa: se realizează prin evaluarea simultană a ofertelor depuse/transmise de operatorii economici si a celor publicate în catalogului electronic din SEAP.
Entitatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona serviciile la pretul cel mai mic - Dacă sunt îndeplinite conditiile solicitate si pretul din catalog este mai mic decât cel din ofertele primite, stabileste oferta câstigătoare din catalog. Dacă pretul din catalog este mai mare, stabileste oferta câstigătoare din cadrul celor primite.
2. Criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut dintre ofertele admisibile, (din catalogul electronic sau dintre cele primite)
3. Prezentare ofertă - Oferta va cuprinde propunerea tehnica si propunerea financiara întocmite conform cerinţelor din caietul de sarcini nr.22444/27.09.2023, capitolul III si VI.
Propunerea financiara va cuprinde: preţul unitar - LEI/UM, fără TVA (două zecimale);
Este obligatorie ofertarea cantitatii totale din fiecare lot in parte. Atribuirea se face pe loturi.
Oferta tehnica va fi redactata in limba romana (tradusa unde este cazul in limba romana si va contine obligatoriu un memoriu tehnic cu urmatoarea componenta:-Descrierea detaliata a serviciilor pentru PURIFICATOARE SI DOZATOARE APA CU BIDON, cod CPV 51514110-2. Transportul este asigurat de ofertant si se va include in oferta.
4. Termene limită depunere oferta :
Ofertele urmeaza sa fie transmise, pana in data de 31.10.2023, ora 14.00 la nr. de fax 0372511549 sau la adresa de email melania.cruceru@secraiova.ro
Nu se solicita garantie de participare si documente de calificare.
Ofertele transmise dupa data si ora mentionate in invitatia de participare, nu vor fi luate in considerare
5. Termen de prestare : livrarea si montajul aparatelor in maxim 10 zile CALENDARISTICE de la data inregistrarii contractului. Durata contractului : 12 luni de zile de la data inregistrarii contractului.
6. Garantii – conform capitolul V din caietul de sarcini nr 22444/27.09.2023
7. Locatie prestare : SE Craiova SA, Strada Bariera Valcii nr 195, Craiova, Dolj, Cod 200716.
8. Preţul comenzii / contractului:
Pretul unitar/reper este cel din oferta financiara
Pretul este ferm si nemodificabil pe toata perioada de derulare a comenzii / contractului