IIn vederea asigurarii necesarului de piatra sparta,de traverse,de sina CF, de utilaje de cale, de material marunt pentru lucrarile de reparatii si intretinere linii CF este necesara achizitionarea serviciului de inchiriere material rulant (locomotiva) si personal de specialitate. Acest serviciu presupune ca operatorul feroviar sa efectueze transportul feroviar (cu mijloace specifice si personal de specialitate -de tractiu...
IIn vederea asigurarii necesarului de piatra sparta,de traverse,de sina CF, de utilaje de cale, de material marunt pentru lucrarile de reparatii si intretinere linii CF este necesara achizitionarea serviciului de inchiriere material rulant (locomotiva) si personal de specialitate. Acest serviciu presupune ca operatorul feroviar sa efectueze transportul feroviar (cu mijloace specifice si personal de specialitate -de tractiune, partida de manevra, revizor tehnic vagoane- puse la dispoziţie de catre acesta) de piatra sparta din Staţia Poiana Ilvei, (asigurand manevra la incarcare) pe raza de activitate a Sucursalei Regionala CF Cluj, la locatiile specificate, cum ar fi Sectia L3 Cluj, Sectia L5 Oradea, Sectia L6 Satu Mare, Sectia L7 Dej, Sectia L8 Bistrita, Sectia L9 Sighet (asigurand manevra la descărcare).
Serviciile care urmează a fi achiziţionate sunt detaliate in caietul de sarcini nr. 43/D/297/26.04.2022.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire până în a 6-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Conform art. 172 alin. (2) din Legea nr. 99/2016, art. 173 alin. (2) coroborate cu art. 108 alin. (2) din H.G. nr. 394/2016, entitatea contractantă va raspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, tuturor solicitărilor de carificare/informaţii suplimentare, în a 3-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
În baza prevederilor art. 29 alin. (3) din H.G. nr. 394/2016, entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici pȃnă la termenul-limită stabilit anterior.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, semnată cu semnătură electronică extinsă. Corespondenţa care conţine solicitările de clarificări la prezenta documentaţie, adresate de către operatorii economici interesaţi, precum şi răspunsul consolidat oferit de entitatea contractantă la respectivele solicitări de clarificări, se va face doar prin intermediul interfeţei oferită de SEAP.