Achizitia presupune inchirierea de vehicule industriale si camioane cu deservent in vederea prestarii de servicii specifice
de deszapezire in municipiul Braila.Achizitia va fi realizata pe loturi, astfel:Lot 1 – Inchiriere utilaje cu lama, imprastiat
antiderapantLot 2 – Inchiriere utilaje cu lama metalicaLot 3 – Inchiriere incarcatoare sare/zapadaLot 4 – Inchiriere incarcatoare
frontale curatat zapadaLot 5...
Achizitia presupune inchirierea de vehicule industriale si camioane cu deservent in vederea prestarii de servicii specifice
de deszapezire in municipiul Braila.Achizitia va fi realizata pe loturi, astfel:Lot 1 – Inchiriere utilaje cu lama, imprastiat
antiderapantLot 2 – Inchiriere utilaje cu lama metalicaLot 3 – Inchiriere incarcatoare sare/zapadaLot 4 – Inchiriere incarcatoare
frontale curatat zapadaLot 5 – Inchiriere utilaje curatat trotuareLot 6 – Inchiriere autobasculante transport zapadaLot 7
– Inchiriere automacaraAlte conditii specifice sunt mentionate in caietul de sarcini.Autoritatea contractanta va raspunde
in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari pana cu 10 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor.
Operatorii economici interesati vor putea solicita clarificari pana cu 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Procedura
de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea
contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului
făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației
privind finanțelor publice. Având în vedere dispozițiile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016,
cu modificările și completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat
câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această
destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea
notificării cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire în condițiile în care
nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212, alin. (1), lit. c) teza 2 din Legea 98/2016
cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din
cadrul acestei proceduri înțeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu
în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă autoritatea contractantă a fost
notificată asupra unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor de mai
sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în
situația descrisă.