Feedback
I.D.: 72643842

Incheirea unui acord cadru de furnizare a produsului Roată cu anvelopa umplută cu soluţie autocoagulanta pentru obuzierul cal.152 mm, MD 1981.

Data publicarii
01.09.22 Exista 234.932 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35420000-4
Termenul limita pentru depunere:
05.10.22
Pretul estimativ:
3.734.620,00 RON - 3.734.620,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1158001.pdf
  2. Formulare si modele_ 29.08.2022.doc
  3. Instructiuni pentru ofertanti_ 29.08.2022.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Incheierea unui acord cadru, urmat de contracte subsecvente ce vor avea ca obiect furnizare a produsului Roată cu anvelopa umplută cu soluţie autocoagulanta pentru obuzierul cal.152 mm, MD 1981. Produsul este destinat pentru echiparea obuzierului cal. 152 mm md. 1981, in vederea deplasarii acestuia, tractat, pe drumurile publice si pe teren accidentat, indiferent de conditiile de vreme. Orice candidat/candidat selectat ar...
Incheierea unui acord cadru, urmat de contracte subsecvente ce vor avea ca obiect furnizare a produsului Roată cu anvelopa umplută cu soluţie autocoagulanta pentru obuzierul cal.152 mm, MD 1981. Produsul este destinat pentru echiparea obuzierului cal. 152 mm md. 1981, in vederea deplasarii acestuia, tractat, pe drumurile publice si pe teren accidentat, indiferent de conditiile de vreme. Orice candidat/candidat selectat are dreptul de a solicita clarificari privind documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va raspunde, cat mai repede posibil, la orice clarificare solicitata, intr-o perioada care nu va depasi, de regula, 3 zile lucratoare de la primirea unei asfel de solicitari din partea operatorului economic. Autoritatea contractanta va transmite raspunsurile – insotite de intrebarile aferente- catre toti posibilii candidati/candidati selectati, luan masuri pentru a nu dezvalui identitatea celui care a solicitat clarificarile respective, prin publicarea acestora in SEAP la sectiunea Lista de clarificari, Notificari si Decizii. In acest sens, operatorii economici au obligatia de a consulta SEAP, pentru a intra in posesia solicitarilor de clarificari si a raspunsurilor la acestea. Fara a aduce atingere termenului de 3 zile lucratoare mentionat mai sus, in masura in care clarificarile sunt solicitate in timp util, raspunsul autoritatii contractante la aceste solicitari trebuie sa fie transmis nu mai tarziu de 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor/ofertelor. In cazul in care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare in timp util, punand astfel autoritatea contractanta in imposibilitatea de a respecta termenul de 6 zile prevazut mai sus, aceasta din urma va raspunde la solicitarea de clarificare in masura in care perioada necesara pentru elaborarea si transmietrea raspunsului face posibila primirea acestuia de catre operatorii economiciinainte de data limita de depunere a candidaturilor/ofertelor. Orice solicitare de clarificari trebuie transmisa in format editabil in SEAP, semnata cu semnatura electronica extinsa. Pentru a transmite o solicitare de clarificari Autoritatii Contractante Operatorul economic interesat actioneaza butorul "Adauga solicitare" din sectiunea "SOLICITARI DE CLARIFICARE/INTREBARI" disponibila din detaliul procedurii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu