Feedback
I.D.: 17283734

Incheierea acordului cadru avand ca obiect asigurarea serviciilor de paza pentru imobilele apartinand Unitatii Administrativ Teritoriale Judetul Vrancea in perioada 2017 – 2020

Data publicarii
26.01.17 Exista 83.968 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5 79711000-1 79715000-9
Termenul limita pentru depunere:
06.03.17
Pretul estimativ:
10.195.824,00 RON
Documente participare:
  1. 2-172762.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezenta procedura de atribuire vizeaza incheierea unui acord cadru pe o perioada de 4 ani in scopul asigurarii serviciilor de paza pentru imobilele apartinand Unitatii Administrativ Teritoriale Judetul Vrancea in perioada 2017 – 2020. Serviciile de paza se vor presta in locatiile mentionate prin caietul de sarcini. Daca pe durata acordului - cadru se vor introduce noi posturi de paza sau vor fi relocate posturile deja exi...
Prezenta procedura de atribuire vizeaza incheierea unui acord cadru pe o perioada de 4 ani in scopul asigurarii serviciilor de paza pentru imobilele apartinand Unitatii Administrativ Teritoriale Judetul Vrancea in perioada 2017 – 2020. Serviciile de paza se vor presta in locatiile mentionate prin caietul de sarcini. Daca pe durata acordului - cadru se vor introduce noi posturi de paza sau vor fi relocate posturile deja existente achizitorul va indica contractantului, in timp util, locatiile unde se vor presta serviciile. Pe langa paza propriu - zise, efectuata cu agenti atestati conform prevederilor art. 38 alin. (1) din Legea nr. 333/2003, contractantul va asigura monitorizarea sistemelor de alarma instalate in imobilele apartinand achizitorului printr-un dispecerat avizat de catre Inspectoratul General al Politiei Romane (conform art. 33 alin. 1) si 2) din Legea nr. 333/2003. In cazul receptarii semnalelor de alarma de la locatiile apartinând achizitorului contractantul va asigura interventia imediata cu echipaje mobile. Contractantul va intocmi planul de paza si orice alte documente ce sunt necesare avizarii acestuia in numele si pe seama achizitorului. De asemenea, contractantul va asigura, ori de cate ori este nevoie, actualizarea sau corectarea planului de paza. In cazul in care achizitorul sufera un prejudiciu din culpa contractantului sau prepusilor acestuia (de exemplu: subcontractanti, treti sustinatori etc) acesta din urma il va despagubii integral pe achizitor pentru pierderea suferita. Detalii suplimentare cu privire la obligatiile contractantului se gasesc in documentatia de atribuire (caietul de sarcini, modelul de contract-subsecvent si de acord-cadru etc).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Incheierea acordului-cadru avand ca obiect asigurarea serviciilor de paza pentru imobilele apartinand Unitatii Administrativ Teritoriale Judetul Vrancea in perioada 2017 – 2020.  
Încheierea acordului - cadru având ca obiect asigurarea serviciilor de paza pentru platformele de colectare Mândresti, Odobesti, Panciu, Marasesti, Adjud, statiile de transfer din Focsani – Cîmpineanca, Vidra, Adjud, depozit neconform închis Focsani- Cîmpineanca, Adjud , Haret si CMID – Haret. 03.01.18
Încheierea acordului - cadru având ca obiect asigurarea serviciilor de paza pentru platformele de colectare Mândresti, Odobesti, Panciu, Marasesti, Adjud, statiile de transfer din Focsani – Cîmpineanca, Vidra, Adjud, depozit neconform închis Focsani- Cîmpineanca, Adjud , Haret si CMID – Haret.  
ÎNCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU AVÂND CA OBIECT ACHIZIŢIONAREA DE PRODUSE ALIMENTARE PENTRU PREPARAREA HRANEI LA CANTINA DIN CADRUL CENTRULUI ŞCOLAR PENTRU EDUCAŢIE INCLUZIVĂ "ELENA DOAMNA" FOCŞANI  
ÎNCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU AVÂND CA OBIECT ACHIZIŢIONAREA DE PRODUSE ALIMENTARE PENTRU PREPARAREA HRANEI LA CANTINA DIN CADRUL CENTRULUI ŞCOLAR PENTRU EDUCAŢIE INCLUZIVĂ "ELENA DOAMNA" FOCŞANI  
ÎNCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU AVÂND CA OBIECT ACHIZIŢIONAREA DE PRODUSE ALIMENTARE PENTRU PREPARAREA HRANEI LA CANTINA DIN CADRUL CENTRULUI ŞCOLAR PENTRU EDUCAŢIE INCLUZIVĂ "ELENA DOAMNA" FOCŞANI  
FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE PENTRU PREPARARE HRANA LA CANTINA PROPRIE PENTRU ELEVII DIN CADRUL CSEI ELENA DOAMNA  
ÎNCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU AVÂND CA OBIECT ACHIZIŢIONAREA DE PRODUSE ALIMENTARE PENTRU PREPARAREA HRANEI LA CANTINA DIN CADRUL CENTRULUI ŞCOLAR PENTRU EDUCAŢIE INCLUZIVĂ "ELENA DOAMNA" FOCŞANI  
încheierea acordului cadru având ca obiect achizitionarea de produse alimentare pentru prepararea hranei la cantina din cadrul Centrului 17.08.17
încheierea acordului cadru având ca obiect achizitionarea de produse alimentare pentru prepararea hranei la cantina din cadrul Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva „Elena Doamna” Focsani