I. Penitenciarul Spital Tg. Ocna intentioneaza sa achizitioneze Servicii de consultanta acreditare spitale ANMCS constand in : 1. Evaluarea stării prezente prin audit intern de sistem, complet ;
2. Stabilirea Coordonatorului şi a echipei de implementare din cadrul spitalului şi de comun acord a proiectului de Program de acţiune comun , în care sunt stabilite clar obiectivele, corecţiile, acţiunile corective şi preventive, ...
I. Penitenciarul Spital Tg. Ocna intentioneaza sa achizitioneze Servicii de consultanta acreditare spitale ANMCS constand in : 1. Evaluarea stării prezente prin audit intern de sistem, complet ;
2. Stabilirea Coordonatorului şi a echipei de implementare din cadrul spitalului şi de comun acord a proiectului de Program de acţiune comun , în care sunt stabilite clar obiectivele, corecţiile, acţiunile corective şi preventive, responsabilii şi termenele de realizare ;
3. După aprobarea acestui program iniţierea, în paralel cu acţiunile necesare realizării , a unui program intens de instruire a întreg personalului spitalului, pentru familiarizarea cu cerinţele impuse de standarde şi înţelegerea rolului şi rostului fiecărui standard şi a fiecărei funcţii din spital , pentru implicarea activă şi asertivă a cât mai mulţi dintre salariaţi, mai ales cei care ocupă funcţii sensibile ;
4. Monitorizarea constantă, periodică a derulării şi reevaluarea măsurilor necesare unde şi când este cazul ;
5. Reevaluarea întregului spital prin audit intern , cu cel puţin 1 lună înaintea vizitei de evaluare ;
6. Asistenţă şi consiliere la Completarea Chestionarului de autoevaluare şi pe tot parcursul vizitei evaluatorilor ANMCS în spital ;
7. Asistenţă şi consiliere în vederea realizării eventualelor măsuri de conformare stabilite prin Raportul de acreditare al ANMCS.
Coordonatorul echipei de implementare din partea spitalului trebuie să fie investit cu puterea şi autoritatea necesară realizării obiectivelor.
II. Asistenta tehnica de specialitate pentru elaborarea/actualizarea( revizia) şi
implementarea procedurilor si protocoalelor ( medicale si de ingrijiri ) a stabilirii
indicatorilor de eficienta si eficacitate specifici sectiilor medicale si activitatii suport si a
documentelor specifice :
1. Actualizarea şi implementarea documentelor interne identificate: Regulamentul de organizare si functionare ; Regulamentul Intern;
Codul de conduita etica; Plan Strategic, Plan management ;
Organizarea şi funcţionarea comisiilor, consiliilor şi comitetelor la nivelul Institutului; Organizarea evidenţelor specifice – Registrele specifice( riscuri); Asistenta tehnica in elaborarea rapoartelor de analiza lunare, semestriale, anuale
asupra activitatilor si reglementarilor interne ;
2. Elaborarea/ revizia procedurilor si protocoalelor ( medicale si de ingrijiri ) specifice sectiilor medicale si activitatii suport : financiar-contabil,administrativ , achizitii, juridic, managementul calitatii , resurse umane, arhiva, sistemul informational; medicatiei,laboratorului clinic, paraclinic, managementul medical la nivel de secţie, managementul îngrijirilor medicale la nivel de secţie, managementul farmaciei, managementul ambulatoriului.
* Organizarea si pregatirea echipei desemnate în vederea sustinerii Listelor de verificare din cadrul interviurilor vizitei de evaluare.
3. Aplicatia CaPeSaro : fisa de autoevaluare si atribuire documente
Suport tehnic de specialiate in modul de completa