Feedback
I.D.: 42871182

Incasare-colectare facturi servicii

Data publicarii
29.05.19 Exista 96.882 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
66172000-6
Pretul estimativ:
0,69 RON - 0,69 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului il reprezinta implementarea de catre MD a sistemului informatic in baza Specificatiilor din Anexa 1 privind incasarea de catre MD si/sau prin intermediul partenerilor sai, a facturilor de servicii. pretul este pentru fiecare tranzactie de incasare finalizata si inregistrata in sistemul informatic in luna de referinta
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie servicii incasare/colectare plati facturi in numerar prin intermediul terminalelor electronice conform specificatiilor tehnice prevazute in caietul de sarcini - valoare estimata 120000 lei (10000 tranzactii lunar) 29.05.17
Achizitie servicii incasare/colectare plati facturi in numerar prin intermediul terminalelor electronice conform specificatiilor tehnice prevazute in caietul de sarcini - valoare estimata 60000 lei (5000 tranzactii lunar) 05.09.16
Acord cadru 48 luni - "Servicii incasare/colectare plati facturi in numerar prin intermediul terminalelor electronice" - Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent : 180.000 lei fara T.V.A.; - Valoare maxima estimata a acordului cadru : 720.000 lei fara T.V.A.; Cantitati estimate acord cadru: - minim 480000 tranzactii; - maxim 720000 tranzactii; Cantitati estimate contract subsecvent: - minim 10000 tranzactii; - maxim 15000 tranzactii  
Servicii de administrare, mentenanta si asistenta tehnica IT pentru aplicatia software MAESTRO ENTERPRISE 2012  
"Creşterea eficienţei energetice la Şcoala Hârseşti, Comuna Hârseşti, judeţul Argeş"  
Acord cadru 48 luni - "Servicii incasare/colectare plati facturi in numerar prin intermediul terminalelor electronice" - Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent : 180.000 lei fara T.V.A.; - Valoare maxima estimata a acordului cadru : 720.000 lei fara T.V.A.; Cantitati estimate acord cadru: - minim 480000 tranzactii; - maxim 720000 tranzactii; Cantitati estimate contract subsecvent: - minim 10000 tranzactii; - maxim 15000 tranzactii 13.07.18
"CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE A PRIMĂRIEI VALEA IAŞULUI, DIN COMUNA VALEA IAŞULUI, JUDEŢUL ARGEŞ"  
Sistem de detectare si alarmare la incendiu 22.10.18
Auditor INTERN al sistemului integrat de management conform ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 şi ISO 190  
servicii de actualizare a Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbana si a Planului de Mobilitate Urbană ale Municipiului Pitesti, pentru perioada 2021 – 2027 în cadrul proiectului: “Consolidarea capacitaţii administrative locale prin planificare strategică eficientă" cod SIPOCA 799/ SMIS2014+ 135776