Obiectul procedurii il constituie achizitia de – IMPRIMATE, PRODUSE CONEXE SI CARTUSE DE TONER : LOT 1 – Hartie si carton tratate; LOT 2 – Bibliorafturi, mape de corespondenta, clasoare si articole similare; LOT 3 – Articole de papetarie si alte articole din hartie; LOT 4 – Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton; Lot 5 – Accesorii de birou; Lot 6 ...
Obiectul procedurii il constituie achizitia de – IMPRIMATE, PRODUSE CONEXE SI CARTUSE DE TONER : LOT 1 – Hartie si carton tratate; LOT 2 – Bibliorafturi, mape de corespondenta, clasoare si articole similare; LOT 3 – Articole de papetarie si alte articole din hartie; LOT 4 – Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton; Lot 5 – Accesorii de birou; Lot 6 – Cartuse toner.
Acestea se vor livra cu caracteristicile si în conditiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin ordin de plata în termen de 30 zile de la data primirii facturilor de catre beneficiari.
Valoarea estimata fara TVA :
LOT 1 : minim 31.702,03 RON si maxim 54.691,44 RON;
LOT 2 : minim 1.835,03 RON si maxim 2.981,15 RON;
LOT 3 : minim 4.958,10 RON si maxim 6.566,16 RON;
LOT 4 : minim 59.370,27 RON si maxim 84.121,05 RON;
LOT 5 : minim 21.878,77 RON si maxim 28.332,81 RON;
LOT 6 : minim 129.816,53 RON si maxim 200.418,92 RON.
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pâna la 31.12.2015 (în functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cf art.6 alin.3 din HG nr. 925/2006.
Optiuni: Aplicare prevederi art. 6, alin (3) din HG nr. 925/2006