Prin acest proiect, Beneficiarul urmărește să gestioneze procesele operaționale, de aprovizionare, producție, calitate și
vânzare continuând cu înregistrarea acestora în financiar - contabilitate și în sistemul intern de contabilitate managerială.Scopul
prezentului caiet de sarcini este achiziția de către Beneficiar a unor licențe de utilizare pentru un sistem informatic integrat
de tip ERP (software as a...
Prin acest proiect, Beneficiarul urmărește să gestioneze procesele operaționale, de aprovizionare, producție, calitate și
vânzare continuând cu înregistrarea acestora în financiar - contabilitate și în sistemul intern de contabilitate managerială.Scopul
prezentului caiet de sarcini este achiziția de către Beneficiar a unor licențe de utilizare pentru un sistem informatic integrat
de tip ERP (software as a service - SaaS). Pentru implementarea acestui proiect este nevoie de următoarele componente: - project
management;- serviciile de implementare și customizare (analiza, configurare, testare, migrare de date, pregătire și intrare
în producție și stablilizare după intrarea în producție);- licențele ERP și mentenanță aferentă, inclusiv sistemul de bază
de date necesar pentru implementare;- infrastructură cloud necesară;- servicii de asistență tehnică și support;Acest lucru
este necesar pentru ca Beneficiarul să poată estima costurile ulterioare cu întreținerea sistemului implementat după intrarea
în producție, acestea fiind subiectul unui contract separat după perioada contractuala a prezenței achiziții.Sistemul informatic
propus în cadrul proiectului va fi proiectat, fabricat, livrat, instalat, testat și pus în funcțiune ca un sistem la cheie,
complet integrat, scalabil, deschis, extensibil, flexibil, cu atribute înalte de securitate și disponibilitate, interoperabil
cu alte sisteme informaționale, prin interfețe care vor fi descrise în specificațiile tehnice de mai jos. Sistemul informatic
integrat va fi implementat într-o arhitectură de înaltă disponibilitate și care să asigure protecția în timp a investiției.În
derularea contractului, activitatea Furnizorului va fi condusă de următoarele principii: - Furnizorul acţionează în interesul
Achizitorului pe durata furnizării produselor, în condiţiile şi cu limitele descrise în documentaţia aferentă prezentei proceduri
de atribuire; - Furnizorul acţionează în sensul realizării obiectivelor prezentate pentru contract în ceea ce priveşte optimizarea
folosirii resurselor necesare îndeplinirii obiectivelor contractului.Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari
inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 18 zile. Entitateacontractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor
solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 11-a zi inaintede data limita de depunere a ofertelor. Entitatea
contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatoriieconomici până la termenul-limită stabilit.
(cu respectarea art.173, alin.2 din Legea nr.99/2016)