Feedback
I.D.: 95962158

Implementarea unui sistem informatic tip ERP la CNPR

Data publicarii
04.04.24 Exista 705.690 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000
Termenul limita pentru depunere:
22.04.24 15:00
Pretul estimativ:
16.750.000,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin acest proiect, Beneficiarul urmărește să gestioneze procesele operaționale, de aprovizionare, producție, calitate și vânzare continuând cu înregistrarea acestora în financiar - contabilitate și în sistemul intern de contabilitate managerială.Scopul prezentului caiet de sarcini este achiziția de către Beneficiar a unor licențe de utilizare pentru un sistem informatic integrat de tip ERP (software as a...
Prin acest proiect, Beneficiarul urmărește să gestioneze procesele operaționale, de aprovizionare, producție, calitate și vânzare continuând cu înregistrarea acestora în financiar - contabilitate și în sistemul intern de contabilitate managerială.Scopul prezentului caiet de sarcini este achiziția de către Beneficiar a unor licențe de utilizare pentru un sistem informatic integrat de tip ERP (software as a service - SaaS). Pentru implementarea acestui proiect este nevoie de următoarele componente: - project management;- serviciile de implementare și customizare (analiza, configurare, testare, migrare de date, pregătire și intrare în producție și stablilizare după intrarea în producție);- licențele ERP și mentenanță aferentă, inclusiv sistemul de bază de date necesar pentru implementare;- infrastructură cloud necesară;- servicii de asistență tehnică și support;Acest lucru este necesar pentru ca Beneficiarul să poată estima costurile ulterioare cu întreținerea sistemului implementat după intrarea în producție, acestea fiind subiectul unui contract separat după perioada contractuala a prezenței achiziții.Sistemul informatic propus în cadrul proiectului va fi proiectat, fabricat, livrat, instalat, testat și pus în funcțiune ca un sistem la cheie, complet integrat, scalabil, deschis, extensibil, flexibil, cu atribute înalte de securitate și disponibilitate, interoperabil cu alte sisteme informaționale, prin interfețe care vor fi descrise în specificațiile tehnice de mai jos. Sistemul informatic integrat va fi implementat într-o arhitectură de înaltă disponibilitate și care să asigure protecția în timp a investiției.În derularea contractului, activitatea Furnizorului va fi condusă de următoarele principii: - Furnizorul acţionează în interesul Achizitorului pe durata furnizării produselor, în condiţiile şi cu limitele descrise în documentaţia aferentă prezentei proceduri de atribuire; - Furnizorul acţionează în sensul realizării obiectivelor prezentate pentru contract în ceea ce priveşte optimizarea folosirii resurselor necesare îndeplinirii obiectivelor contractului.Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 18 zile. Entitateacontractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 11-a zi inaintede data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatoriieconomici până la termenul-limită stabilit. (cu respectarea art.173, alin.2 din Legea nr.99/2016)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu