Pentru implementarea unui sistem informatic integrat cu arhitectura centralizata, cu instrumente de analiză manageriala, COMPANIA DE APA SOMES SA doreşte achiziţia următoarelor tipuri de servicii:
- Servicii de implementare de software de planificare a resurselor întreprinderii
- Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica constând in: analiza, design, implementare, instalare, t...
Pentru implementarea unui sistem informatic integrat cu arhitectura centralizata, cu instrumente de analiză manageriala, COMPANIA DE APA SOMES SA doreşte achiziţia următoarelor tipuri de servicii:
- Servicii de implementare de software de planificare a resurselor întreprinderii
- Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica constând in: analiza, design, implementare, instalare, testare, instruire utilizatori, management de proiect, suport tehnic si asistenta on site.
- Servicii de hosting hardware.
Implementarea Sistemului Informatic Integrat presupune acoperirea următoarelor arii:
• Managementul relaţiei cu clienţii – specific companiilor de utilităţi apa-canal -Activitate de Baza in cadrul Companiei de Apa SOMES SA
• Contabilitatea financiară
• Trezorerie
• Managementul investiţiilor şi al proiectelor
• Mijloace fixe
• Contabilitatea de gestiune
• Managementul bugetelor
• Achiziţia şi gestionarea materialelor
• Coloana Auto
• Mentenanţa utilajelor şi al echipamentelor
• Managementul resurselor umane
• Raportare managerială
• Servicii Suport, Managementul Calităţii, Control Intern, Gestiune Documente
Beneficiarii proiectului de implementare a Sistemului informatic integrat, cu instrumente de raportare managerială în cadrul COMPANIEI DE APA SOMES SA sunt:
• Personalul COMPANIEI DE APA SOMES SA din toate compartimentele organizatiei
• Managementul de serviciu, de sucursală
• Managementul General al Companiei
Sistemul informatic care va fi implementat va fi unul de tip centralizat. Nodul central de procesare si stocare date va fi instalat în sediul CASSA din Cluj-Napoca, în spaţiul tehnic existent la adresa B-dul 21 Decembrie 1989 nr.79. Utilizarea sistemului informatic se va realiza atât de la sediul central, cât şi din cele 4 sucursale: Zalău, Huedin, Gherla şi Dej