MOPAS va trebui să vizeze fără a se limita la acestea:-ciclurile I-II-III învăţământ universitar – Licenţă, Masterat, Doctorat şi programe postuniversitare (inclusiv componente de catalog şi carnet on-line) şi gestiunea absolvenţilor;-gestionarea activităţii studenţilor pe perioada desfăşurării studiilor universitare (de la candidatura din cadrul sesiunii de admitere până la preluarea lor zona de colaborare ALUMNI);-gestion...
MOPAS va trebui să vizeze fără a se limita la acestea:-ciclurile I-II-III învăţământ universitar – Licenţă, Masterat, Doctorat şi programe postuniversitare (inclusiv componente de catalog şi carnet on-line) şi gestiunea absolvenţilor;-gestionarea activităţii studenţilor pe perioada desfăşurării studiilor universitare (de la candidatura din cadrul sesiunii de admitere până la preluarea lor zona de colaborare ALUMNI);-gestionarea activităţii cadrelor didactice alocate programelor de studiu, pe toate componentele curriculum-ului (planuri de învăţământ, fişa disciplinelor, examinări studenţi, evaluarea profesorilor de către studenţi etc.),-integrarea cu componente ale aplicaţiilor proprii UB şi a platformelor utilizate la nivel naţional din domeniul educaţiei. Prin proiectul MOPAS se va realiza achiziţionarea, dezvoltarea, configurarea şi implementarea în producţie a unui sistem informatic de management online al parcursului academic al studenţilor care să răspundă cerinţelor şi specificaţiilor rezultate în urma analizelor realizate în structurile UB. Astfel, obiectul achiziţiei va fi:a)Un sistem software (denumit MOPAS) pentru managementul online a parcursului academic al studenţilor Universităţii din Bucureşti, care să se integreze cu platformele naţionale din domeniul educaţiei şi cu celelalte aplicaţii software ale UB, precum şi cu serviciile de implementare aferente. b)Servicii post-implementare de găzduire, mentenanţă şi suport tehnic ale MOPAS în Universitatea din Bucureşti. Universitatea din Bucureşti intenţionează să achiziţioneze produse şi servicii pentru Implementarea unui sistem informatic de management online a parcursului academic al studenţilor (MOPAS) , prin încheierea unui acord cadru cu durata de 4 ani (48 de luni), ce va cuprinde două componente:•un sistem software (denumit în continuare Sistemul sau MOPAS) pentru managementul online a parcursului academic al studenţilor Universităţii din Bucureşti (denumită în continuare UB), care să se integreze cu celelalte aplicaţii software ale UB cu serviciile de implementare aferente. – finanţare din Proiectul "Ecosistem Digital pentru învăţare sustenabilă la Universitatea din Bucureşti - EDIS-UB" - Contract subsecvent nr 1.•Servicii post-implementare de găzduire, mentenanţă şi suport tehnic (denumite în continuare Serviciile) a Sistemului în UB, ce vor fi derulate de la semnarea acceptanţei finale a Sistemului până la încheierea acordului cadru – finanţare din bugetul UB.-. Contract subsecvent nr 2 + nAvând în vedere că se doreşte achiziţionarea un sistem software MOPAS, pentru Contractul subsecvent nr 1 cantitatea minimă şi maximă din acordul cadru este 1 (unu), pentru fiecare etapă de implementare, pentru a se efecua plăţi la finalizarea fiecărei etape cu menţiunea că ultima plată nu va fi mai mică de 25 % din contractul subsecvent nr 1.În ceea ce priveşte Serviciile Post – Implementare, aferente contractelor subsecvente 2 +n cantitatea minimă este 1 (unu), iar cantitatea maximă este variabilă, la anumite servicii, deoarece operatorii economici participanţi la consultarea pieţei, au propus soluţii diferite, iar pentru a nu restrânge concurenţa, în caietul de sarcini au fost incluse toate serviciile post implementare propuse de toţi participanţii la consultarea pieţei.Fercvenţa contractelor subsecvente este următoarea:Contractul subsecvent nr 1 – cu o durată de maximă 18 luniContractele subsecvente nr 2 + n – anual sau în funcţie de necesităţi