Feedback
I.D.: 81837891

Implementarea unui sistem digitalizat de "visitor management" in cadrul SNN si Sucursale

Data publicarii
10.05.23 Exista 697.822 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30210000-4 48000000-8 72000000-5 72265000-0 71356200-0 80533100-0
Termenul limita pentru depunere:
24.05.23
 
 
Documente participare:
  1. 01 Cerintele Beneficiarului - management acces vizitatori.pdf
  2. 02 Acord de confidentialitate si Angajament.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Cu scopul de a creste eficienta procesului de acces in infrastructura SNN (Sediul Central, FCN si CNE), in conditiile mentinerii protectiei si imbunatatirii securitatii acesteia, SNN isi propune realizarea Proiectului de investitii "Implementarea unui sistem digitalizat de "visitor management" in cadrul SNN si Sucursale". In acest context, Obiectul achizitiei presupune realizarea urmatoarelor activitati principale: i....
1. Cu scopul de a creste eficienta procesului de acces in infrastructura SNN (Sediul Central, FCN si CNE), in conditiile mentinerii protectiei si imbunatatirii securitatii acesteia, SNN isi propune realizarea Proiectului de investitii "Implementarea unui sistem digitalizat de "visitor management" in cadrul SNN si Sucursale". In acest context, Obiectul achizitiei presupune realizarea urmatoarelor activitati principale: i. Elaborarea si furnizarea solutiei IT pentru implementarea sistemului de management al fluxului vizitatorilor; ii. Furnizarea echipamentelor / produselor hardware si software necesare implementarii solutiei IT propuse; iii. Instalarea, configurarea si testarea componentelor sistemului in vederea punerii in functiune / activarii acestuia; iv. Punerea in functiune a sistemului si efectuarea probelor functionale; v. Transferarea catre SNN a licentelor solutiei IT; vi. Servicii de training; vii. Suport tehnic Implementarea Proiectului va asigura controlul si monitorizarea accesului vizitatorilor in obiectivele SNN Sediul Central si a FCN Pitesti. Solutia propusa va permite gestionarea datelor aferente procesului de acces al vizitatorilor in sistem centralizat, prin posibilitatea agregarii datelor si elaborarea rapoartelor. 2. Solutia ce urmeaza a fi implementata va deservi aproximativ 600 de utilizatori din cadrul SNN Sediul Central si FCN si se va aplica fluxurilor de acces stabilite si conditiilor descrise la punctul 2.1.b de mai jos. Nota: Informatii cu privire la fluxurile de acces pot fi obtinute de catre operatorii economici interesati in urma transmiterii unei solicitari si semnarii Acordului de confidentialitate anexat prezentului anunt. SNN va pune la dispozitia acestora detaliile solicitate sub forma de diagrame de flux, fara a fi permisa copierea sau transmiterea acestora. 2.1 Cerintele arhitecturale, functionalitatile, capabilitatile si alte cerinte pe care ar trebui sa le indeplineasca solutia ofertata se regasesc in documentul anexat prezentului anunt, document care reprezinta "Cerintele Beneficiarului" 2.2 La elaborarea propunerii de oferta se vor avea in vedere urmatoarele informatii si cerinte: 2.2.1 In cadrul derularii contractului, viitorul Contractant va avea urmatoarele responsabilitati principale: a. Furnizarea, instalarea, configurarea si testarea produselor hardware si software necesare implementarii solutiei propuse, precum si cu activarea componentelor sistemului. b. Asigurarea de training pentru administrarea intregii solutii pentru 5 specialisti din cadrul SNN. c. Realizarea unui tur video (training) care va include toate etapele de pregatire - transfer al cunostintelor, din care sa reiasa toate informatiile, asa cum au fost prezentate in sesiunea de training a celor 5 specialisti din cadrul SNN; d. La finalizarea etapei de implementare, va pune la dispozitia SNN urmatoarele documente (fara a se limita la acestea): e. Documentatia tehnica de instalare si configurare a solutiei. f. Manual de utilizare a sistemului. g. De asemenea, va raspunde in mod gratuit si cu celeritate la orice solicitare tehnica venita din partea beneficiarului, care are ca si scop instalarea/configurarea/rularea sau depanarea solutiei software pentru o perioada de 3 luni de la data punerii in functiune. h. Acordarea de suport tehnic de tip 24/7 cu un SLA de 4 ore pentru confirmarea deschiderii tichetului si de maxim 8 ore pentru solutionarea tichetului, pentru o perioada de un an de zile de la data punerii in functiune a sistemului (semnarea de catre SNN a Procesului Verbal de Receptie Servicii fara obiectiuni). 2.2.2 In cazul in care ofertantul nu este producatorul solutiei, acesta : a. Va propune o solutie de echipamente hardware (servere) care sa fie in concordanta cu recomandarile optime indicate de producatorul solutiei, astfel incât toate functionalitatile solicitate sa poata fi activate pentru o incarcare de aproximativ 600 de utilizatori fara sa existe sincope in operarea sistemului; b. Va face dovada ca detine acreditarea necesara din partea producatorului solutiei pentru vanzarea licentelor si pentru capacitatea tehnica de implementare a acestui tip de solutie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Implementarea unui sistem de gestionare si securizare a utilizatorilor, a sistemelor de calcul si a terminalelor mobile in cadrul infrastructurii IT&C a SNN 24.02.23
"Implementarea unui sistem integrat de management al resurselor umane" 10.05.23
Solutie de inventariere electronica a mijloacelor fixe, obiectelor de inventar si a stocurilor pentru cele trei entitati SNN, respectiv SNN Sediul central, Sucursala CNE Cernavoda si Sucursala FCN Pitesti 16.02.24
Solutie de inventariere electronica a mijloacelor fixe, obiectelor de inventar si a stocurilor pentru cele trei entitati SNN, respectiv SNN Sediul central, Sucursala CNE Cernavoda si Sucursala FCN Pitesti 10.11.23
Achiziţionarea de software pentru implementarea proiectului cu titlul "Să ne protejăm mai bine viitorul! Cybersecurity avansat" cod SMIS 133334.  
Achizitia si implementarea unui sistem informatic de gestionare a deconturilor in general si a deconturilor de deplasare in special 03.09.24
Realizare “Laborator analiză volume mari de date (AI & Big Data)" - proiect “Centru Inovativ de Coordonare Digitalizata Inteligenta", finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României, cod 2031753094. 30.04.23
Ministerul Sportului organizează prezenta consultare de piaţă în vederea obţinerii de informaţii pentru achiziţionarea unui Sistem Naţional pentru Informaţii Sportive, pentru dimensionarea adecvată a bugetului şi pentru definitivarea cerinţelor din Caietul de sarcini. 10.06.22
Solutie de orchestrare şi automatizare a răspunsului la incidentele de securitate cibernetică 08.03.24
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).