Feedback
I.D.: 78231950

Implementarea unui sistem de gestionare si securizare a utilizatorilor, a sistemelor de calcul si a terminalelor mobile in cadrul infrastructurii IT&C a SNN

Data publicarii
06.02.23 Exista 737.170 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8 72000000-5 48730000-4
Termenul limita pentru depunere:
24.02.23
 
 
Documente participare:
  1. Acord de confidentialitate si Angajament.doc
  2. Anunt de consultare a pietei - Sistem de gestionare si securizare a utilizatorilor a sistemelor de calcul si a terminalelor mobile.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Cu scopul de a creste rezilienta infrastructurii IT&C si pentru a proteja si imbunatati securitatea acesteia, SNN isi propune realizarea Proiectului de investitii "Implementarea unui sistem de gestionare si securizare a utilizatorilor, a sistemelor de calcul si a terminalelor mobile in cadrul infrastructurii IT&C a SNN". In acest context, Obiectul achizitiei presupune realizarea urmatoarelor activitati principale: i. ...
1. Cu scopul de a creste rezilienta infrastructurii IT&C si pentru a proteja si imbunatati securitatea acesteia, SNN isi propune realizarea Proiectului de investitii "Implementarea unui sistem de gestionare si securizare a utilizatorilor, a sistemelor de calcul si a terminalelor mobile in cadrul infrastructurii IT&C a SNN". In acest context, Obiectul achizitiei presupune realizarea urmatoarelor activitati principale: i. Elaborarea si furnizarea solutiei IT pentru implementarea sistemului antereferit; ii. Furnizarea echipamentelor / produselor hardware si software necesare implementării solutiei IT propuse; iii. Instalarea, configurarea si testarea componentelor sistemului in vederea punerii in functiune / activarii acestuia; iv. Punerea in functiune a sistemului si efectuarea probelor functionale; v. Transferarea catre SNN a licentelor solutiei IT; vi. Servicii de training; vii. Suport tehnic Implementarea Proiectului va asigura controlul si monitorizaea accesului la sistemele IT&C si la informatiile confidentiale ale SNN, precum gestionarea si actualizarea software-ul dispozitivelor utilizate de catre angajatii companiei. 2. Solutia IT ce urmeaza a fi implementata va deservi aproximativ 2500 de utilizatori din cadrul SNN si se va interconecta cu solutiile existente la nivelul companiei. Nota: Informatii cu privire la arhitectura infrastructurii IT&C a SNN pot fi obtinute de catre operatorii economici interesati in urma transmiterii unei solicitari si semnarii Acordului de confidentialitate anexat prezentului anunt. SNN va pune la dispozitia acestora detaliile solicitate sub forma de prezentari de arhitectura de nivel inalt fara a fi permisa copierea sau transmiterea acestor informatii sau diagrame. 2.1 Cerintele arhitecturale, functionalitatile, capabilitatile si alte cerinte pe care ar trebui sa le indeplineasca solutia IT se regasesc in documentul anexat prezentului anunt "Anunt de consultare a pietei - Sistem de gestionare si securizare a utilizatorilor, a sistemelor de calcul si a terminalelor mobile" 2.2 La elaborarea propunerii de oferta se vor avea in vedere urmatoarele informatii si cerinte: 2.2.1 In cadrul derularii contractului, viitorul Contractant va avea urmatoarele responsabilitati principale: a) Furnizarea, instalarea, configurarea si testarea produselor hardware si software necesare implementarii solutiei propuse, precum si cu activarea componentelor sistemului. b) Asigurarea de training pentru administrarea intregii solutii pentru 5 specialisti din cadrul SNN. c) Realizarea unui tur video (training) care va include toate etapele de pregatire – transfer al cunostintelor, din care sa reiasa toate informatiile, asa cum au fost prezentate in sesiunea de training a celor 5 specialisti din cadrul SNN; d) La finalizarea etapei de implementare, va pune la dispozitia SNN urmatoarele documente (fara a se limita la acestea): • Documentatia tehnica de instalare si configurare a solutiei. • Manual de utilizare a sistemului. e) De asemenea, va raspunde in mod gratuit si cu celeritate la orice solicitare tehnica venita din partea beneficiarului, care are ca si scop instalarea/configurarea/rularea sau depanarea solutiei software pentru o perioada de 3 luni de la data punerii in functiune. f) Acordarea de suport tehnic de tip 24/7 cu un SLA de 4 ore pentru confirmarea deschiderii tichetului si de maxim 8 ore pentru solutionarea tichetului, pentru o perioada de un an de zile de la data punerii in functiune a sistemului (semnarea de catre SNN a Procesului Verbal de Receptie Servicii fara obiectiuni) 2.2.2 In cazul in care ofertantul nu este producatorul solutiei, acesta : a) Va propune o solutie de echipamente hardware (servere) care sa fie in concordanta cu recomandarile optime indicate de producatorul solutiei, astfel incât toate functionalitatile solicitate sa poata fi activate pentru o incarcare de aproximativ 2500 de utilizatori fara sa existe sincope in operarea sistemului; b) Va face dovada ca detine acreditarea necesara din partea producatorului solutiei pentru vanzarea licentelor si pentru capacitatea tehnica de implementare a acestui tip de solutie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Implementarea unui sistem integrat de management al resurselor umane" 10.05.23
Implementarea unui sistem digitalizat de "visitor management" in cadrul SNN si Sucursale 24.05.23
Solutie de orchestrare şi automatizare a răspunsului la incidentele de securitate cibernetică 08.03.24
Solutie de inventariere electronica a mijloacelor fixe, obiectelor de inventar si a stocurilor pentru cele trei entitati SNN, respectiv SNN Sediul central, Sucursala CNE Cernavoda si Sucursala FCN Pitesti 10.11.23
Solutie de inventariere electronica a mijloacelor fixe, obiectelor de inventar si a stocurilor pentru cele trei entitati SNN, respectiv SNN Sediul central, Sucursala CNE Cernavoda si Sucursala FCN Pitesti 16.02.24
Achiziţionarea de software pentru implementarea proiectului cu titlul "Să ne protejăm mai bine viitorul! Cybersecurity avansat" cod SMIS 133334.  
Realizare “Laborator analiză volume mari de date (AI & Big Data)" - proiect “Centru Inovativ de Coordonare Digitalizata Inteligenta", finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României, cod 2031753094. 30.04.23
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).