Feedback
I.D.: 58349878

Implementarea unui model naţional de transport, prin actualizarea şi detalierea MNT pentru anul 2019, pentru transportul de călători pe calea ferată şi definirea obligaţiei de serviciu public de transport feroviar de călători

Data publicarii
29.06.21 Exista 1.037.957 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71241000-9
Pretul estimativ:
1.911.798,00 RON - 1.911.798,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul general al contractului care va fi atribuit în cadrul prezentei proceduri de achiziţie constă în 4 (patru) componente [sarcini] principale, după cum urmează: 1. Actualizarea şi detalierea MNT la nivelul anului de bază 2019; 2. Restructurarea funcţională a MNT pentru a corespunde obiectivelor proiectului; 3. Stabilirea Obligaţiei de Serviciu Public (OSP) de transport feroviar public de călători pentru anul 2022, av...
Obiectul general al contractului care va fi atribuit în cadrul prezentei proceduri de achiziţie constă în 4 (patru) componente [sarcini] principale, după cum urmează: 1. Actualizarea şi detalierea MNT la nivelul anului de bază 2019; 2. Restructurarea funcţională a MNT pentru a corespunde obiectivelor proiectului; 3. Stabilirea Obligaţiei de Serviciu Public (OSP) de transport feroviar public de călători pentru anul 2022, având în vedere Avizul Consiliului Concurenţei nr.2103/12.02.2020 şi generarea de rapoarte din MNT pentru următorii 4 ani, privind stabilirea OSP; 4. Instruirea şi pregătirea personalului din cadrul ARF ce va gestiona MNT şi va participa pe viitor la generarea OSP. Cele patru (4) componente/sarcini sunt obiective inseparabile ale contractului de achiziţie publică care face obiectul prezentei proceduri de atribuire. [Sarcina 1] Actualizarea şi detalierea Modelului Naţional de Transport la nivelul anului de bază 2019 Această sarcină cuprinde actualizarea şi detalierea bazei de date a Modelului Naţional de Transport (MNT) pentru anul de bază 2019, prin realizarea minim a următoarelor activităţi: ● Detalierea zonificării MNT, după cum se va considera necesar; ● Actualizarea şi detalierea bazei de date socio-economice la nivel de zonă a MNT; ● Actualizarea matricelor OD privind cererea de mobilitate. Se vor lua în considerare date observate disponibile privind mobilitatea populaţiei şi transportul de marfă pentru toate modurile de transport (recensăminte de circulaţie şi interviuri în trafic pentru modul de transport rutier, vânzări de bilete pentru modurile de transport rutier şi feroviar, alte informaţii disponibile); ● Actualizarea structurii, stării şi nivelului de performanţă al reţelei de transport pentru fiecare mod de transport în parte; ● Actualizarea şi implementarea serviciilor oferite de operatorii de transport pentru călători şi marfă pentru toate modurile de transport şi caracteristicile acestora; ● Actualizarea parametrilor specifici fiecărui mod de transport în parte, pentru determinarea timpului şi costului deplasărilor persoanelor. Rezultat [Sarcina 1]: Raportul Intermediar nr. 1 - Actualizarea şi detalierea Modelului Naţional de Transport la nivelul anului de bază 2019, cu toate datele listate mai sus. [Sarcina 2] Restructurarea funcţională a MNT pentru a corespunde obiectivelor proiectului În cadrul acestei sarcini se vor avea în vedere, cel puţin următoarele elemente: ● Scopurile de deplasare; ● Modul de afectare pe reţea pentru transportul de călători pe calea ferată şi cu autobuze/ microbuze ; ● Modulele de distribuţie între modurile de transport; ● Modul de implementare funcţională a MNT; ● Posibilitatea de a utiliza separat diferite module ale MNT. Rezultat [Sarcina 2]: Raportul Intermediar nr. 2 - Restructurarea funcţională a MNT, cu toate datele listate mai sus. [Sarcina 3] Stabilirea obligaţiei de serviciu public de transport feroviar public de călători pentru anul 2022, şi generarea de rapoarte din MNT pentru următorii 4 ani. În cadrul acestei sarcini se vor avea în vedere cel puţin: ● Stabilirea cererii de mobilitate la nivel naţional pentru transportul feroviar de călători, la nivel detaliat, pe scopuri de deplasare pentru fiecare relaţie tip Origine – Destinaţie; ● Stabilirea serviciilor optime de transport feroviar public de călători pentru preluarea acestei cereri şi pentru a promova creşterea traficului feroviar de călători la nivel naţional. ● Stabilirea volumelor de trafic feroviar de călători pentru fiecare rută în parte; ● Se vor prezenta două scenarii de bază, şi anume: pe baza serviciilor de transport feroviar public de călători existente în anul 2019, şi pe baza serviciilor de transport feroviar public de călători optimizate pentru creşterea traficului feroviar de călători la nivel naţional. ● Stabilirea obligaţiei de serviciu public de transport feroviar public de călători pentru anul 2022 şi generarea de rapoarte din MNT pentru următorii 4 ani, privind OSP estimată, luând în considerare anul de bază 2019. Rezultat [Sarcina 3]: Raportul Intermediar nr. 3 - Stabilirea obligaţiei de serviciu public de transport feroviar public de călători pentru anul 2022 şi generarea de rapoarte din MNT pentru următorii 4 ani, privind OSP estimată, cu toate datele listate mai sus. [Sarcina 4] Instruirea şi pregătirea personalului din cadrul ARF ce va gestiona MNT şi va participa pe viitor la generarea OSP (Obligatiei de Serviciu Public) În cadrul acestei sarcini se vor avea în vedere cel puţin: ● Instruirea personalului beneficiarului, maxim 10 persoane, care va utiliza Modelul Naţional de Transport şi Obligaţia de Serviciu Public de către Prestator; ● Calendarul de instruire stabilit de comun acord cu Beneficiarul şi acesta va fi efectuat în cel puţin două etape distincte ca informaţie de utilizare, una la mijlocul şi una la sfârşitul perioadei de derulare a proiectului; ● Teste de verificare privind utilizarea funcţiilor de Actualizare şi Calibrare a Modelului Naţional de Transport (modificare de segmente de linie, noduri, atribute şi valori ale reţelei, calcul în matrice, percepţia costurilor şi a timpilor de transport etc.), teste de simulare, generare şi analiză a Obligaţiei de Serviciu Public pe baza datelor obţinute în urma simulării (alocare de trafic, analiză de volume, generare de raport pe fiecare linie/segment etc.) ● Manuale si materiale didactice privind folosirea INRO-EMME; ● Diplome de instruire/perfecţionare la cursurile de instruire organizate. Rezultat [Sarcina 4]: personalul desemnat de către Beneficiar va putea efectua în software-ul de planificare a transportului multimodal INRO-Emme, acţiuni de actualizare date, simulare, verificare şi generare de rapoarte comparative privind stabilirea OSP. Raportul final va cuprinde un rezumat al sarcinilor contractului, pe baza versiunilor finale ale tuturor rapoartelor intermediare. Ataşat Raportului final se vor preda în format electronic fişierele Modelului Naţional de Transport, astfel cum a fost actualizat şi detaliat, precum şi restructurat funcţional, cuprinzând cele două scenarii solicitate. CLAUZĂ SUSPENSIVĂ: Încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de încheierea contractului de finanţare sau de alocarea de credite bugetare pentru acest obiectiv de investiţii de către autoritatea contractantă, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor Ordinului nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale. În cazul în care contractul de finanţare nu va fi semnat, autoritatea contractantă va putea aproba pentru anul semnării contractului, o sumă reprezentând contravaloarea servicii prestate. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensivă este de 6 luni de la publicarea anunţului de participare în SEAP.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Obţinerea unei valori estimative pentru achiziţia serviciului care are ca obiect "Îmbunătăţirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadenţat în jurul oraşelor mari din România" cu respectarea prevederilor legale în vigoare. 17.04.24
Implementarea unui model naţional de transport, prin actualizarea şi detalierea MNT pentru anul 2019, pentru transportul de călători pe calea ferată şi definirea obligaţiei de serviciu public de transport feroviar de călători 06.01.21
Prelungire termenului de valabilitate a Anuntului de consultare a pietei nr. [MC1010033] din 07.04.2020 23.04.20
Estimare valoare pentru serviciul de "Implementare a Modelului National de Transport, prin actualizarea şi detalierea acestuia pentru anul 2020, pentru transportul de calatori pe calea ferata, si definirea obligaţiei de serviciu public de transport feroviar de calatori pentru anul 2022 15.04.20
"Îmbunătăţirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadenţat în jurul oraşelor mari din România" 12.08.24
„Îmbunătățirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadențat în jurul orașelor mari din România” 12.08.24
„Îmbunătățirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadențat în jurul orașelor mari din România” 26.08.24
„Îmbunătățirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadențat în jurul orașelor mari din România” 12.08.24
„Îmbunătățirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadențat în jurul orașelor mari din România” 12.08.24
Propuneri de valori estimative pentru achiziţia de către A.R.F. a serviciului ce are ca obiect "Îmbunătăţirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadenţat în jurul oraşelor mari din România" 27.04.22