Feedback
I.D.: 53533540

Implementarea unei platforme informatice cu componente back-Office şi front-Office şi Servicii de integrare platformă de taxa şi impozite cu portalul de servicii electronice în cadrul proiectului "Sistem informatic integrat de e-administraţie pentru îmbunătăţirea accesului populaţiei la servicii electronice şi simplificare administrativă", cod SIPOCA 570/MySMIS 126350, astfel: - LOT 1 –Implementarea unei platforme informatice cu componente back-Office şi front-Office - LOT 2 – Servicii de integrare platformă de taxa şi impozite cu portalul de servicii electronice.

Data publicarii
22.01.21 Exista 120.011 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72500000-0
Termenul limita pentru depunere:
09.03.21
Pretul estimativ:
1.584.540,00 RON - 1.584.540,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1104414.pdf
  2. Caiet de sarcini VOL 2.pdf
  3. Caiet de sarcini VOL 1.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Implementarea unei platforme informatice cu componente back-Office şi front-Office şi Servicii de integrare platformă de taxa şi impozite cu portalul de servicii electronice în cadrul proiectului "Sistem informatic integrat de e-administraţie pentru îmbunătăţirea accesului populaţiei la servicii electronice şi simplificare administrativă", cod SIPOCA 570/MySMIS 126350, astfel: - LOT 1 –Implementarea unei platforme informati...
Implementarea unei platforme informatice cu componente back-Office şi front-Office şi Servicii de integrare platformă de taxa şi impozite cu portalul de servicii electronice în cadrul proiectului "Sistem informatic integrat de e-administraţie pentru îmbunătăţirea accesului populaţiei la servicii electronice şi simplificare administrativă", cod SIPOCA 570/MySMIS 126350, astfel: - LOT 1 –Implementarea unei platforme informatice cu componente back-Office şi front-Office - LOT 2 – Servicii de integrare platformă de taxa şi impozite cu portalul de servicii electronice. Valoarea estimată totală este de 1.584.540,00 lei fără TVA, conform Contractului de finanţare nr. 341/09.04.2019 încheiat între Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă şi Municipiul Vaslui este compusă din: LOT 1 –Implementarea unei platforme informatice cu componente back - office şi front - office – 1.512.540,00 lei fără TVA, din care: -189.600,00 lei fără TVA - Echipamente hardware; - 96.000,00 lei fără TVA – Aplicaţie de tip portal; - 96.000,00 lei fără TVA - Modul de aplicaţie de tip Harta incidente pentru portalul de servicii electronice, inclusiv aplicaţie pentru dispozitive mobile; - 24.000,00 lei fără TVA – Servicii de configurare a aplicaţiei de tip de tip Harta incidente pentru portalul de servicii electronice; -374.400,00 lei fără TVA – Servicii de configurare a serviciilor electronice in aplicaţia Portal de servicii electronice; - 67.200,00 lei fără TVA – Software de tip OCR; - 158.400,00 lei fără TVA – Module integrate de aplicaţii pentru management documente, semnare electronica, management activităţi; - 96.000,00 lei fără TVA – Modul software pentru arhivarea documentelor electronice; - 3.900,00 lei fără TVA – Licenţe software pentru acces la servere Windows; - 72.000,00 lei fără TVA - Software de aplicaţie pentru terminalul interactiv pentru predare/eliberare documente si acces servicii electronice; - 48.000,00 lei fără TVA – Servicii de implementare a aplicaţiei de arhivare electronica; - 215.040,00 lei fără TVA – Servicii configurare fluxuri documente si activităţi, semnare electronica, integrare cu platforma portal; - 48.000,00 lei fără TVA – Configurare terminal interactiv management documente; - 24.000,00 lei fără TVA – Servicii de instruire pentru utilizarea si administrarea aplicaţiilor. LOT 2 – Servicii de integrare platformă de taxa şi impozite cu portalul de servicii electronice, – 72.000,00 lei fără TVA, din care – Servicii de integrare intre aplicaţia de taxe si impozite si portalul de servicii electronice. Termenul limita pentru care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare va fi de 12 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Implementarea unei platforme informatice cu componente back-Office şi front-Office şi Servicii de integrare platformă de taxa şi impozite cu portalul de servicii electronice în cadrul proiectului "Sistem informatic integrat de e-administraţie pentru îmbunătăţirea accesului populaţiei la servicii electronice şi simplificare administrativă", cod SIPOCA 570/MySMIS 126350, astfel: - LOT 1 –Implementarea unei platforme informatice cu componente back-Office şi front-Office - LOT 2 – Servicii de integrare platformă de taxa şi impozite cu portalul de servicii electronice.  
Servicii pentru actualizarea versiunilor aplicatiilor software  
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie "ALIMENTARE CU APĂ ÎN SATELE COROIESTI ŞI CARTIBASI, COMUNA BOGDĂNIŢA, JUDEŢUL VASLUI" 09.01.24
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie "ALIMENTARE CU APĂ ÎN SATELE COROIESTI ŞI CARTIBASI, COMUNA BOGDĂNIŢA, JUDEŢUL VASLUI"  
"Platformă informatică cu componente back-office şi front-office pentru gestionarea electronică a activităţilor aferente furnizării serviciilor pentru care autoritatea locală are responsabilităţi partajate cu alte instituţii locale şi/sau centrale" în cadrul proiectului "Sistem Integrat de e-Administraţie, etapa a II-a: competente partajate", cod SIPOCA 1249 / MySMIS 155098"  
Licitatii Viitoare - Servicii de integrare platforma de taxa si impozite cu portalul de servicii electronice (PROGRAM ANUAL AL ACHIZITIILOR PUBLICE 2020 ESTIMATIV) 30.11.20
Licitatii Viitoare - Servicii de integrare platforma de taxe si impozite cu portalul de servicii electronice (PROGRAM ANUAL AL ACHIZITIILOR PUBLICE 2019 Buget aprobat) 29.11.20
Licitatii Viitoare - Servicii de integrare platforma de taxa si impozite cu portalul de servicii electronice (PROGRAM ANUAL AL ACHIZITIILOR PUBLICE 2021 ESTIMATIV) 30.11.21
MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APĂ POTABILĂ A COMUNEI IVEŞTI, JUDEŢUL VASLUI 27.07.22
MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APĂ POTABILĂ A COMUNEI IVEŞTI, JUDEŢUL VASLUI 27.07.22