Feedback
I.D.: 20473378

Implementarea Sistemului de Control Intern Managerial in conformitate cu reglemetarile stabilite prin OSGG nr. 400/2015 si OSGG nr. 200/2016.

Data publicarii
14.06.17 Exista 168.202 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Termenul limita pentru depunere:
19.06.17
Pretul estimativ:
10.000,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste intocmirea documentatiei privind Implementarea Sistemului de Control Intern Managerial in conformitate cu reglemetarile stabilite prin OSGG nr. 400/2015 si OSGG nr. 200/2016. Documentatia trebuie sa cuprinda proceduri operationale si proceduri de sistem aferente celor 16 standarde conform OSGG Nr. 400/2015 si a Ordinului 200/2016. Etapele elaborarii documentatiei specifice sistemului de cont...
Autoritatea contractanta doreste intocmirea documentatiei privind Implementarea Sistemului de Control Intern Managerial in conformitate cu reglemetarile stabilite prin OSGG nr. 400/2015 si OSGG nr. 200/2016. Documentatia trebuie sa cuprinda proceduri operationale si proceduri de sistem aferente celor 16 standarde conform OSGG Nr. 400/2015 si a Ordinului 200/2016. Etapele elaborarii documentatiei specifice sistemului de control intern/managerial sunt: • Analiza initiala a sistemului de control managerial existent in cadrul primariei comunei Cornu Luncii; • Constituirea comisiei/structurii SCIM; • Regulamentul de organizare si functionare al acesteia; • Nominalizarea Consilierului Etic; • Constituirea echipei de gestionare a riscurilor; • Intocmirea programului de implementare a SCIM la nivelul institutiei; • Inventarierea obiectivelor generale specifice; • Inventarierea activitatilor/compartimentului; • Elaborarea procedurilor de sistem si a procedurilor operationale pentru fiecare activitate si actualizarea acestora la fiecare modificare legislativa; • Elaborarea fiselor de identificare a riscurilor pentru fiecare risc identificat; • Elaborarea registrelor de riscuri la nivelul fiecarui compartiment; • Elaborarea bazelor de calcul pentru evaluarea riscurilor inerente; • Elaborarea si aplicarea planurilor de masuri pentru diminuarea/inlaturarea efectelor riscurilor identificate; • Revizuirea periodica a intregului pachet documentar si actualizarea sistematica a Registrelor de Riscuri; Procedurile operationale vor fi intocmite la nivelul fiecarui compartiment functional al unitatii. Documentatia va fi predata in format letric si electronic. Toate informatiile necesare elaborarii documentatiei se obtin personal la sediul autoritatii contractante, urmand ca AC sa puna la dispozitia OE documentele necesare, cum ar fi: organigrama / stat de functii. Finalizarea procedurilor se va realiza, doar dupa discutarea acestora cu persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in vederea stabilirii atributiilor fiecarui compartiment / persoane in parte. Serviciile se vor presta trimestrial, la sediul AC, urmand a se incheia de fiecare data un PV al serviciilor executate, urmand a se efectua plata prin virament bancar.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu