Obiectul general al proiectului: continuarea măsurilor de consolidare a capacitaţii instituţionale şi eficientizarea activităţii la nivelul Primăriei Municipiului Vatra Dornei, prin introducerea utilizării de instrumente de management al calităţii şi performanţei în administraţia publică locală, în concordanţă cu Planul de acţiuni pentru implementarea etapizată a managementului calităţii în autorităţi şi instituţii publice ...
Obiectul general al proiectului: continuarea măsurilor de consolidare a capacitaţii instituţionale şi eficientizarea activităţii la nivelul Primăriei Municipiului Vatra Dornei, prin introducerea utilizării de instrumente de management al calităţii şi performanţei în administraţia publică locală, în concordanţă cu Planul de acţiuni pentru implementarea etapizată a managementului calităţii în autorităţi şi instituţii publice 2016-2020, respectiv CAF (Cadrul Comun de Autoevaluare a modului de funcţionarea instituţiilor publice) şi BSC (Balanced Scorecard – sistem de management strategic), şi extinderea măsurilor de simplificare a procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni, implementând măsuri din perspectiva back- office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor) şi front-office pentru serviciile publice furnizate, aferente competenţelor exclusive ale primăriei.
Obiectivele specifice ale contractului de finanţare sunt:
OS1. Introducerea utilizării de instrumente de management al calităţii şi performanţei în administraţia publică locală, în concordanţă cu Planul de acţiuni pentru implementarea etapizată a managementului calităţii în autorităţi şi instituţii publice 2016- 2020, respectiv CAF si BSC – aferente Rezultatului de program 2.
OS2. Extindere măsuri de simplificare pentru cetăţeni conform Planului integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor din perspectiva front-office şi BackOffice pentru serviciile publice furnizate, aferente competenţelor exclusive ale primăriei. În acest sens, este avută în vedere achiziţia şi implementarea unor module informatice noi care vor acoperi necesităţile instituţiei pentru servicii electronice complete vizând competenţele exclusive ale primăriei. Modulele informatice care vor fi achiziţionate vor viza atât zona de front Office, cât si de back-office şi vor fi asigura interoperabilitatea şi integrarea cu celelalte sisteme informatice ale primăriei. Soluţiile pentru servicii electronice aferente competenţelor exclusive ale primăriei vor respecta principiile:
• one stop shop pentru livrarea de servicii publice electronice;
• utilizarea inteligentă a informaţiilor disponibile prin aplicarea principiului înregistrării "o singură dată "a datelor – conceptul de identitate electronică a cetăţeanului;
• spaţiul privat virtual al cetăţeanului în relaţia cu primăria – aferente Rezultatului de program 3 (competenţe exclusive).
OS3. Dezvoltarea cunoştinţelor şi abilităţilor personalului din cadrul Primăriei Municipiului Vatra Dornei, în vederea sprijinirii măsurilor vizate de proiect. Este avută în vedere formarea/instruirea, evaluarea/testarea şi certificarea competentelor/cunoştinţelor dobândite pentru 90 de persoane, din care 15 de persoane pentru BSC si 45 de persoane pentru CAF, precum şi 30 de persoane, din cadrul grupului ţintă, în ceea ce priveşte utilizarea soluţiilor informatice implementate în cadrul proiectului – aferente Rezultatului de program 5.
Durata contractului este de 6 luni.
Toate drepturile patrimoniale de autor asupra tuturor sistemelor/livrabilelor create de către contractant aferente produsului sau serviciului livrat se transferă către autoritatea contractantă.
Note:
* Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 14 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, în măsura în care solicitările sunt transmise în termenul precizat la cap. I.1. (20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor)