Feedback
I.D.: 39618516

Implementarea şi operaţionalizarea unei aplicaţii/platforme informatice pentru fluidizarea activităţii Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP)

Data publicarii
07.11.19 Exista 996.232 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72230000-6
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică având ca obiect „Implementarea şi operaţionalizarea unei aplicaţii/platforme informatice pentru fluidizarea activităţii Agenţiei Naţionale pentru Ach...
Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică având ca obiect „Implementarea şi operaţionalizarea unei aplicaţii/platforme informatice pentru fluidizarea activităţii Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP)”. În acest sens, obiectivul general al contractului este reprezentat de creşterea capacităţii administrative şi organizaţionale la nivelul ANAP, având impact direct atât în activitatea personalului propriu al ANAP cât şi la nivelul autorităţilor/entităţilor contractante, prin facilitarea instrumentelor necesare pentru dispunerea de măsuri corective, cu un caracter preventiv şi de stimulare a conformării voluntare în detrimentul măsurilor cu un caracter punitiv, care au un efect redus. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puţin 15 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 10-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Implementarea şi operaţionalizarea unei aplicaţii/platforme informatice pentru fluidizarea activităţii Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP) 04.11.19
Servicii auxiliare achiziţiei constand în consultanţă IT pentru întocmirea caietului de sarcini şi pentru evaluarea tehnică a ofertelor care vor fi depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului avand ca obiect „Implementarea şi operaţionalizarea unei aplicaţii/platforme informatice pentru fluidizarea activităţii Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP)” 02.07.18
Servicii auxiliare achiziţiei constand în consultanţă IT pentru întocmirea caietului de sarcini şi pentru evaluarea tehnică a ofertelor care vor fi depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului avand ca obiect "Implementarea şi operaţionalizarea unei aplicaţii/platforme informatice pentru fluidizarea activităţii Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP)"  
Achizitie " Servicii de asistenta tehnica si consultanta in vederea implementarii şi operaţionalizarii unei aplicaţii/platforme informatice pentru dezvoltarea sistemului de colectare, prelucrare si raportare a datelor în procesul de implementare a Directivei 91/271/CEE privind epurarea apelor uzate urbane"  
Achizitie " Servicii de asistenta tehnica si consultanta in vederea implementarii şi operaţionalizarii unei aplicaţii/platforme informatice pentru dezvoltarea sistemului de colectare, prelucrare si raportare a datelor în procesul de implementare a Directivei 91/271/CEE privind epurarea apelor uzate urbane"  
Implementarea și operaționalizarea unei aplicații/platforme informatice pentru fluidizarea activității Agenției Naționale pentru Achiziții Publice (ANAP) 04.11.19
Implementarea și operaționalizarea unei aplicații/platforme informatice pentru fluidizarea activității Agenției Naționale pentru Achiziții Publice (ANAP) 04.11.19
Implementarea și operaționalizarea unei aplicații/platforme informatice pentru fluidizarea activității Agenției Naționale pentru Achiziții Publice (ANAP)  
Implementarea şi operaţionalizarea unei aplicaţii/platforme informatice pentru fluidizarea activităţii Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP) 18.07.20
ACORD CADRU - PROIECTARE SI EXECUTIE EXTINDERI CONDUCTE GAZE NATURALE SI RACORDURI AFERENTE ACESTORA 13.01.25