Feedback
I.D.: 33147484

IMPLEMENTARE SOLUTIE CALL CENTER

Data publicarii
15.01.19 Exista 802.337 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212445-0
Termenul limita pentru depunere:
20.02.19
Pretul estimativ:
842.640,00 EUR
Documente participare:
  1. 2-CN1008205.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul prezentei proceduri il constituie servicii de implementare a unui sistem complet si integrat Call Center, gazduit in Datacenter-ul beneficiarului, avand in scop urmatoarele: 3.1. Servicii de implementare a unei Solutii de call center incluzand si livrarea componentelor hardware si software necesare functionarii solutiei in conformitate cu cerintele tehnice si functionale definite in prezentul document; 3.2. S...
Obiectul prezentei proceduri il constituie servicii de implementare a unui sistem complet si integrat Call Center, gazduit in Datacenter-ul beneficiarului, avand in scop urmatoarele: 3.1. Servicii de implementare a unei Solutii de call center incluzand si livrarea componentelor hardware si software necesare functionarii solutiei in conformitate cu cerintele tehnice si functionale definite in prezentul document; 3.2. Servicii de management de proiect: analiza, design, instalare si configurare hardware si software, dezvoltare, integrare in arhitectura existenta, testare, punere in functiune, garantie si stabilizare precum si furnizarea documentatiei de proiect; 3.3. Servicii de suport si mentenanta pentru componentele hardware si software livrate si implementate, pentru o perioada de 60 de luni de la data acceptantei pentru punerea in productiv a solutiei; 3.4. Servicii de instruire si transfer de cunostinte catre echipa entitatii contractante. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a candidaturilor: 15 Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a candidaturilor/ofertelor. Engie Romania este entitate contractanta conform prevederilor art. 4 alin. (1), lit. c) din Legea nr. 99/2016 avand in vedere urmatoarele: - Engie Romania nu este instituie/autoritate publica sau organism de drept public, precum nici intreprindere de drept public (astfel cum sunt acestea definite de legislatia in domeniul achizitiilor); - Engie Romania desfasoara o activitate relevanta potrivit art. 5 alin. (1) lit. b) si art. 6 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 99/2016; - Structura capitalui Engie Romania este majoritar privat; - Conform deciziilor si licentelor (actele administrative) acordate de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE), activitatile de furnizare de energie naturala si de gaze naturale, inclusiv in ceea ce priveste furnizarea reglementata, beneficiaza de exclusivitate in favoarea ENGIE Romania, in conditiile mentionate de ANRE in licentele si deciziile respective.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21
Soluţie Stocare Date Backup 28.09.18
Consultare a pietei pentru servicii privind zonele de recreere în cadrul Proiectului social-recreativ “HAI ROMÂNIA” (CPV 92330000-3) 14.08.18
"Determinarea valorii estimate a Contractului de Servicii - Proiect - Târgul de Turism al României organizat de către ROMEXPO, în perioada 14 – 17 noiembrie 2019" 10.10.19
“Servicii de inbound si outbound prin apeluri telefonice"  
“Servicii de inbound si outbound prin apeluri telefonice" 24.10.22
Inchiriere autovehicule pe termen lung prin leasing operational, inclusiv fleet management 11.01.21
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unor astfel de soluţii informatice. 13.07.20
LOT 1: Retele Electrice Muntenia - Prestări servicii de Call Center LOT 2: Retele Electrice Banat - Prestări servicii de Call Center LOT 3: Retele Electrice Dobrogea - Prestări servicii de Call Center 29.08.24