IMPLEMENTARE PROGRAM INFORMATIC, COD CPV 72500000-0, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini nr.1123/24.10.2022 SI ANEXELE 1.
Termen de prestare : maxim 5 zile de la semnarea contractului .
Durata contractului este de: 50 de luni de la semnarea contractului.
Termen de garantie : 12 luni de la data receptiei.
Prestarea se va efectua la SOCIETATEA ELECTROCENTRALE CRAIOVA SA, cu sediul in localitatea Craiova, strada ...
IMPLEMENTARE PROGRAM INFORMATIC, COD CPV 72500000-0, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini nr.1123/24.10.2022 SI ANEXELE 1.
Termen de prestare : maxim 5 zile de la semnarea contractului .
Durata contractului este de: 50 de luni de la semnarea contractului.
Termen de garantie : 12 luni de la data receptiei.
Prestarea se va efectua la SOCIETATEA ELECTROCENTRALE CRAIOVA SA, cu sediul in localitatea Craiova, strada BARIERA VILCII nr. 195, judetul Dolj, COD 200716.Oferta va cuprinde propunerea tehnica si propunerea financiara întocmite conform cerinţelor din caietul de sarcini nr 1123/24.10.2022.
Propunerea financiara va cuprinde: preţul unitar - LEI/UM, fără TVA (două zecimale);
Oferta tehnica va fi redactata in limba romana (tradusa unde este cazul in limba romana) conform capitolului III si VI din caietul de sarcini.Programul informatic va include minimum:1. MODUL CONTABILITATE – 5 POSTURI
- EVIDENŢĂ CONTABILĂ pentru societate pe acţiuni, mare contribuabil cu o cifră de afaceri estimată mai mare de 500 milioane lei;
- Preluare solduri clienţi, furnizori, garanţii, mijloace fixe, extracontabile din alte aplicaţii după o structură agreată;
- Situaţii financiare anuale şi semestriale;
- Balanţă de verificare (IFRS) lunară;
- Registru jurnal, registru inventar, carte mare;
- Jurnale TVA (vânzări, cumpărări, achiziţii scutite, taxare inversă, TVA la încasare, achiziţii UE, decont TVA);
- Casă, bancă, furnizori, clienţi cu evidenţierea soldurilor lunare, anuale, fişă cont furnizori, client, garanţii de bună execuţie, balanţe analitice diverse, etc;
- Declaraţii 300, 394, 390, 101, 406 SAF-T;
- Închidere automată conturi venituri, cheltuieli, calcul amortizare mijloace fixe;
- Verificări automate, unde este cazul;
- Export liste diverse în PDF şi EXCEL;
2. MODUL PERSONAL/SALARIZARE – 5 POSTURI
- Introducere/modificare pontaje, liste pontaje, tichete de masă, vouchere de vacanţă;
- Calcul salarii, liste, ştate avans/lichidare, centralizatoare ştate, fişe salariat, fluturaşi lichidare, liste viramente, alte raportări;
- Calcul concedii de odihnă;
- Calcul concedii medicale;
- Declaraţia 112, iniţială sau rectificativă;
- Generare note contabile şi transferul lor în contabilitate;
- Adeverinţe salarii, coasiguraţi.
Programul trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe considerate minimale:
să nu permită accesul la informaţie decât pe bază de nume de utilizator şi parolă;
backup automat periodic la baza de date;
acces restricţionat la facilităţi pe baza categoriilor de utilizatori (nu toţi utilizatorii au acces la toate facilităţile programului);
login activităţi - să se poată vedea ce utilizator a efectuat fiecare operaţiune, unde şi în ce moment;
să nu permită inserări, modificări sau eliminări de date pentru o perioadă închisă, fără acordul administratorului.
Documentatia va fi prezentata in limba romana.