Feedback
I.D.: 40765643

Implementare portal servicii catre cetaţeni şi actualizare sistem de management de documente prin digitalizare fluxuri interne ce deservesc aceste servicii necesare implementarii proiectului "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020

Data publicarii
17.12.19 Exista 174.764 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72540000-2
Termenul limita pentru depunere:
29.01.20
Pretul estimativ:
1.251.900,00 RON - 1.251.900,00 RON
Documente participare:
  1. Model de contract - Implementare portal servicii.doc
  2. Anexa 2 la Formular nr.9.xlsx
  3. Formulare si modele- Implementare portal servicii.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta urmareste incheierea unui contract privind implementarea unui portal de servicii catre cetăţeni si actualizarea sistemului de management de documente prin digitalizarea fluxurilor interne ce deservesc aceste servicii necesare implementarii proiectului "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administr...
Autoritatea contractanta urmareste incheierea unui contract privind implementarea unui portal de servicii catre cetăţeni si actualizarea sistemului de management de documente prin digitalizarea fluxurilor interne ce deservesc aceste servicii necesare implementarii proiectului "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020. Contractul urmareste implementarea unui sistem informatic cu o componenta de portal servicii electronice care va furniza un număr de 7 servicii electronice. În faza de Analiză a implementării sistemelor informatice tip portal de servicii se vor determina 7 proceduri adaptate simplificării şi reducerii birocraţiei (back-office) şi 7 servicii front-office furnizate exclusiv de autoritatea publica ce pot fi accesate on-line; în faza de Proiectare vor fi concepute, urmând ca în faza de Implementare sa fie efectiv implementate. Se urmăreşte ca prin portalul de servicii să se realizeze comunicarea bidirecţională între Consiliul Judeţean Bacău şi alte instituţii în vederea emiterii unor avize/autorizaţii, documentaţii. Caracterul inovator al proiectului consta în integrarea următoarelor principii în cadrul soluţiei informatice prevăzute a fi implementate: a) One Stop Shop – acces facil şi imediat către servicii publice disponibile non-stop şi accesibile de oriunde, independent de tipul de dispozitiv folosit (desktop/telefon/tableta), b) Identitatea electronică a cetăţeanului - acces la servicii electronice utilizând adresa de e-mail pentru autentificarea în portal, trasabilitatea datelor cu caracter personal solicitate şi transmise cetăţenilor, cu respectarea legislaţiei în vigoare c) Profilul utilizatorului şi comunicarea cu autoritatea, în vederea schimbului electronic de documente, completării de formulare online, furnizării de notificări automate şi dovezi referitoare la manipularea datelor transmise, utilizarea semnăturilor digitale. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 Termenul limita exprimat in numar de zile in care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari este in a 12 zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Implementare portal servicii catre cetaţeni şi actualizare sistem de management de documente prin digitalizare fluxuri interne ce deservesc aceste servicii necesare implementarii proiectului "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020  
Servicii de retro-digitalizare necesare implementarii proiectului: "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020  
Servicii de retro - digitalizare necesare implementarii proiectului "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020 28.04.20
Servicii de retro - digitalizare necesare implementarii proiectului "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020 28.04.20
Servicii de retro-digitalizare necesare implementarii proiectului: "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020 06.11.20
Servicii consultanţă elaborare strategie in cadrul proiectului: "Bacău Smart County", cod SIPOCA /SMIS - 808/136013, finantat prin PROGRAMUL OPERATIONAL CAPACITATE ADMINISTRATIVA 2014 – 2020 05.10.20
Servicii extindere functionalitati portal in cadrul proiectului: "Bacău Smart County", cod SIPOCA /SMIS - 808/136013, finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014 – 2020 26.04.21
Servicii elaborare documentaţii de standardizare şi model de date geo-spaţiale în cadrul proiectului "Bacău Smart County", cod SIPOCA /SMIS - 808/136013, finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014 – 2020 25.05.21
Licitatii Viitoare - Servicii de implementare portal servicii catre cetateni si actualizare sistem de management de documente prin digitalizare fluxuri interne ce deservesc aceste servicii, cod SIPOCA/SMIS 652/128880 (Programul achizitiilor) 20.04.20
Abonament de telefonie cu SMS inclus pe 12 luni - cod My SMIS 128880