Feedback
I.D.: 45827916

Implementare portal servicii catre cetaţeni şi actualizare sistem de management de documente prin digitalizare fluxuri interne ce deservesc aceste servicii necesare implementarii proiectului "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020

Data publicarii
24.04.20 Exista 171.398 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72540000-2
Pretul estimativ:
1.251.900,00 RON - 1.251.900,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia se refera la implementarea unui portal de servicii catre cetăţeni si actualizarea sistemului de management de documente prin digitalizarea fluxurilor interne ce deservesc aceste servicii necesare implementarii proiectului "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020, in conformitate cu caietul d...
Achizitia se refera la implementarea unui portal de servicii catre cetăţeni si actualizarea sistemului de management de documente prin digitalizarea fluxurilor interne ce deservesc aceste servicii necesare implementarii proiectului "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020, in conformitate cu caietul de sarcini. Prin prezenta achiziţie se urmăreşte implementarea unui sistem informatic cu o componenta de portal servicii electronice care va furniza un număr de 7 servicii electronice. În faza de Analiză a implementării sistemelor informatice tip portal de servicii se vor determina 7 proceduri adaptate simplificării şi reducerii birocraţiei (back-office) şi 7 servicii front-office furnizate exclusiv de autoritatea publica ce pot fi accesate on-line; în faza de Proiectare vor fi concepute, urmând ca în faza de Implementare sa fie efectiv implementate. Se urmăreşte ca prin portalul de servicii să se realizeze comunicarea bidirecţională între Consiliul Judeţean Bacău şi alte instituţii în vederea emiterii unor avize/autorizaţii, documentaţii. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 Termenul limita exprimat in numar de zile in care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari este in a 12-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Implementare portal servicii catre cetaţeni şi actualizare sistem de management de documente prin digitalizare fluxuri interne ce deservesc aceste servicii necesare implementarii proiectului "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020 29.01.20
Licitatii Viitoare - Servicii de implementare portal servicii catre cetateni si actualizare sistem de management de documente prin digitalizare fluxuri interne ce deservesc aceste servicii, cod SIPOCA/SMIS 652/128880 (Programul achizitiilor) 20.04.20
Servicii de retro-digitalizare necesare implementarii proiectului: "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020  
Implementarea unei platforme inf. cu componente back-office si front-office ca masura de simplificare adm. si optimizare a furnizarii serviciilor pentru cetateni la nivelul Mun. Bacau - Lot 1: Serv. de implementare a unei platforme inform., inclusiv instruire pt. utilizatori/administratori Lot 2 : Serv. de integrare a platformei de taxe si impozite cu portalul de servicii electronice 28.02.20
Extindere sistem informatic integrat pentru proiectul "OPTIMIZAREA PROCESELOR ORIENTATE CATRE CETATENI IN MUNICIPIUL ONESTI", COD SIMIS 135485 05.07.21
Servicii consultanţă elaborare strategie in cadrul proiectului: "Bacău Smart County", cod SIPOCA /SMIS - 808/136013, finantat prin PROGRAMUL OPERATIONAL CAPACITATE ADMINISTRATIVA 2014 – 2020 05.10.20
Licitatii Viitoare - Servicii de retro-digitalizare in vederea implementarii proiectului „Servicii publice de calitate la nivelul Judeţului Bacău”, cod SIPOCA/SMIS 652/128880 finantat prin POCA 2014-2020 (Programul achizitiilor) 08.02.21
Servicii de mentenantă si suport tehnic furnizate pentru cele doua Sisteme Informatice  
Servicii de retro - digitalizare necesare implementarii proiectului "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020 28.04.20
Servicii de retro - digitalizare necesare implementarii proiectului "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020 28.04.20