Feedback
I.D.: 82385461

IMPLEMENTARE PORTAL SERVICII CĂTRE CETĂŢENI ŞI EXTINDERE SISTEM MANAGEMENT DE DOCUMENTE PRIN INTRODUCERE DE FLUXURI INTERNE/EXTERNE CE DESERVESC ACESTE SERVICII ŞI MODERNIZARE SITE WEB INSTITUŢIE

Data publicarii
22.05.23 Exista 87.381 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72540000-2
Pretul estimativ:
933.000,00 RON - 933.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Caraş-Severin
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
II.2.1) Cantitatea totală sau domeniul (inclusiv, dupa caz, toate loturile si toate optiunile) Toate cerinţele din prezentul Caiet de sarcini sunt minimale şi obligatorii. Specificaţiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producţie, un procedeu special, o marcă de fabrică sau comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar pentru identificarea cu uşurinţă a caracteristicilor produsulu...
II.2.1) Cantitatea totală sau domeniul (inclusiv, dupa caz, toate loturile si toate optiunile) Toate cerinţele din prezentul Caiet de sarcini sunt minimale şi obligatorii. Specificaţiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producţie, un procedeu special, o marcă de fabrică sau comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar pentru identificarea cu uşurinţă a caracteristicilor produsului şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea "sau echivalent" iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor ofertate cu cele solicitate sau-după caz-superioritatea lor tehnică. În acest sens, orice ofertă prezentată care se va abate de la prevederile Caietului de sarcini, va fi luată în considerare numai în măsura în care propunerea tehnică presupune asigurarea unui nivel calitativ superior cerinţelor minimale din Caietul de sarcini. Ofertele care nu satisfac cerinţele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme si vor fi respinse. La ofertarea produselor şi serviciilor se va avea în vedere respectarea principiilor de dezvoltare durabilă, inclusiv utilizarea eficientă a resurselor şi consum cât mai mic de energie. Se va urmări promovarea unor servicii de calitate pentru toţi beneficiarii finali, servicii care vor sprijini aplicarea principiilor egalităţii de şanse. Prestatorul se obligă să furnizeze produse compatibile cu dotările achizitorului. Pe parcursul implementării, prestatorul va face o analiză a sistemului informatic cu care se doreşte integrarea şi va propune scenariile de integrare necesare şi modul lor de implementare care vor fi analizate împreună cu beneficiarul şi apoi implementate de Prestator. În acest sens, beneficiarul pune la dispoziţie documentaţia existentă şi accesul pentru realizarea integrărilor. Prin acest proiect se achiziţionează un pachet compus din: 1. Licenţă sistem operare server 1 buc – 3.600 lei fără TVA; 2. Licenţă antivirus (pentru server) – 1 buc – 4.300 lei fără TVA; 3. Licenţe de birou de tip OFFICE sau echivalent - 5 buc x 1.600 lei fără TVA = 8.000 lei fără TVA; 4. Licenţă aplicaţie backup pentru datele stocate – 1 buc – 3.800 lei fără TVA; 5. Licenţă aplicaţie portal de servicii electronice pentru cetăţeni – 1 buc – 274.000 lei fără TVA; 6. Server – 1 buc – 46.000 lei fără TVA; 7. UPS – 1 buc – 5.800 lei fără TVA; 8. Kit imprimantă coduri de bare şi etichete – 1 buc – 2.500 lei fără TVA; 9. SMS gateway pentru implementare notificări – 1 buc – 3.500 lei fără TVA; 10. Servicii de implementare portal servicii electronice pentru cetăţeni – 1 buc – 136.000 lei fără TVA; 11. Servicii de extindere sistem informatic de management de documente implementat cu digitalizare fluxuri venite prin portal şi implementare registraturi electronice pentru instituţiile subordonate (comunicare bidirecţională cu acestea prin intermediul portalului de servicii) – 1 buc – 370.000 lei fără TVA; 12. Instruirea personalului care administrează şi utilizează sistemele informatice realizate şi implementate prin proiect – 1 buc – 10.500 lei fără TVA; 13. Servicii de realizare infrastructură hardware – 1 buc – 25.000 lei fără TVA; 14. Servicii de modernizare site web responsive şi accesibil cu migrare de date – 1 buc – 22.000 lei fără TVA; 15. Implementare în sistem informatic de management de documente a unui instrument intern implementat pentru management şi evaluare a performanţei cu privire la serviciile livrate prin proiect) – 1 buc – 18.000 lei fără TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
IMPLEMENTARE PORTAL SERVICII CĂTRE CETĂŢENI ŞI EXTINDERE SISTEM MANAGEMENT DE DOCUMENTE PRIN INTRODUCERE DE FLUXURI INTERNE/EXTERNE CE DESERVESC ACESTE SERVICII ŞI MODERNIZARE SITE WEB INSTITUŢIE 16.01.23
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului si execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii “ÎNFIINŢARE REŢELE DE CANALIZARE ÎN LOCALITĂŢILE VAR, IAZ ŞI CIUTA ŞI EXT. CAPACITĂŢII ST. DE EPURARE DIN LOC. OBREJA, COM. OBREJA, JUD. CARAŞ-SEVERIN"  
,,ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA BOZOVICI, JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN" 26.07.24
,,ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA BOZOVICI, JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN" 15.07.24
,,ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA BOZOVICI, JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN" 15.07.24
,,ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA BOZOVICI, JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN"  
,,ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA BOZOVICI, JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN"  
Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investiţii: Lot 1 - “ MODERNIZARE DJ DJ573A - DN57 – VRANI – VĂRĂDIA – BERLIŞTE - NICOLINŢ" Lot 2 - “ MODERNIZARE DJ571C- DN57 – CICLOVA ROMÂNĂ – SOCOLARI – POTOC" 22.04.24
Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investiții:Lot 1 - “ MODERNIZARE DJ DJ573A - DN57 – VRANI – VĂRĂDIA – BERLIȘTE - NICOLINȚ” Lot 2 - “ MODERNIZARE DJ571C- DN57 – CICLOVA ROMÂNĂ – SOCOLARI – POTOC” 22.04.24
Servicii de management de proiect