Feedback
I.D.: 55715600

Implementare platforma informatica integrata- pentru proiectul " Educaţia - un pas înainte!", Cod SMIS 136003

Data publicarii
06.04.21 Exista 127.230 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8
Termenul limita pentru depunere:
10.05.21
Pretul estimativ:
1.963.182,00 RON - 1.963.182,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 06.04.21 Publicat la 16.04.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general al proiectului constă în continuarea simplificării procedurilor administrative si reducerea birocraţiei pentru cetăţeni, implementând masuri din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea proceselor) si front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competenţelor partajate ale administraţiei publice locale din Municipiul Aiud din domeniul asistenţei sociale ...
Obiectivul general al proiectului constă în continuarea simplificării procedurilor administrative si reducerea birocraţiei pentru cetăţeni, implementând masuri din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea proceselor) si front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competenţelor partajate ale administraţiei publice locale din Municipiul Aiud din domeniul asistenţei sociale şi siguranţei şi ordinii publice. Astfel, prin prezentul proiect se urmăreşte creşterea gamei de servicii oferite în sistem electronic, disponibilitate extinsa a serviciilor electronice către cetăţeni, creşterea eficientei în tratarea solicitărilor. În acest sens este avuta în vedere extinderea funcţionalităţilor sistemului informatic actual în vederea digitalizării unor servicii furnizate de instituţie din domeniul asistenţei sociale şi siguranţei şi ordinii publice. Digitalizarea serviciilor publice în cadrul acestui proiect va urmări respectarea următoarelor principii cheie: - Reducerea timpului de livrare a serviciului public de către cetăţeni; - Reducere număr participanţi la proces: implicarea în cadrul procesului doar a participanţilor care aduc valoare adăugată procesului, respectiv implicarea participanţilor care prin prisma rolului şi/sau informaţiilor care le furnizează pot influenţa livrarea serviciului public; - Digital în mod implicit: design de servicii publice care sunt simplu de utilizat de către toată lumea şi se bazează pe tehnologii digitale; - Abordare focalizată pe cetăţean: dezvoltarea de servicii publice mai bune, care sa deservească nevoile oamenilor şi care sunt facile a fi utilizate; - Simplificarea procedurilor: reducerea numărului de interacţiuni dintre cetăţean şi administraţia publică în vederea obţinerii serviciului public; - O singură dată: presupune ca o informaţie existentă deja în cadrul administraţiei publice locale să aibă un singur compartiment responsabil si să fie accesata în mod direct de către alte compartimente, fără a fi necesară implicarea cetăţeanului; - Reducerea costurilor administrative. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publica are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire. este de 18 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art.161 alineatul (2) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie transmis in ziua a 11-a înainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Valoarea estimata a contractului de furnizare ce urmează a fi atribuit este de 1.963.182,00 Lei, fără T.V.A, structurată pe loturi, după cum urmează: Lot 1 - Valoarea estimata fără TVA : 510.465,00 lei fără TVA; Lot 2 - Valoarea estimata fără TVA : 1.452.717,00 lei fără TVA;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de analiză şi dezvoltare platformă de date deschise la nivelul UAT Alba Iulia în cadrul proiectului BI Smart Alba Iulia, COD SIPOCA 810/ COD MYSMIS 136237  
Delegarea gestiunii Serviciului de iluminat public din MUNICIPIUL ALBA IULIA, prin concesionare  
Achizitie servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor la obiectivul de investiţii "Modernizare drum vicinal Calea Ivascanilor” in comuna Metes, localitatea Ampoita, jud Alba. 06.06.18
"IMBUNATATIREA SERVICIILOR PUBLICE PENTRU CRESTEREA CALITATII VIETII CETATENILOR DIN COMUNA GARDA DE SUS PRIN DIGITALIZARE“, 01.03.24
„IMBUNATATIREA SERVICIILOR PUBLICE PENTRU CRESTEREA CALITATII VIETII CETATENILOR DIN COMUNA GARDA DE SUS PRIN DIGITALIZARE“, 01.03.24
Servicii de proiectare faza PT+DTAC+caiet de sarcini, servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului si execuţie lucrări, inclusiv dotări proiect "Eco Agrement Aiud - zone de agrement Avram Iancu şi Ecaterina Varga" 18.06.20
Servicii de elaborare proiect - faza DTAC, DTOE, PT+CS+DDE, Verificare tehnică de calitate a documentaţiilor, Asistenţă tehnică din partea proiectantului, şi Execuţie lucrări pentru obiectivul: “REALIZAREA INFRASTRUCTURII PENTRU BICICLETE ÎN MUNICIPIUL ALBA IULIA - ZONA MAMUT" - finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă.  
Servicii de asigurare facultativă CASCO pentru un număr de 13 autobuze electrice, pentru o perioadă de 12 luni  
Servicii de asigurare facultativă CASCO pentru un număr de 13 autobuze electrice, pentru o perioadă de 12 luni pentru anul 2024  
Delegarea gestiunii serviciului public de transport judeţean de persoane prin curse regulate, în aria teritorială de competenţă a UAT Judeţul Alba