Obiectivul general al proiectului constă în continuarea simplificării procedurilor administrative si reducerea birocraţiei pentru cetăţeni, implementând masuri din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea proceselor) si front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competenţelor partajate ale administraţiei publice locale din Municipiul Aiud din domeniul asistenţei sociale ...
Obiectivul general al proiectului constă în continuarea simplificării procedurilor administrative si reducerea birocraţiei pentru cetăţeni, implementând masuri din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea proceselor) si front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competenţelor partajate ale administraţiei publice locale din Municipiul Aiud din domeniul asistenţei sociale şi siguranţei şi ordinii publice.
Astfel, prin prezentul proiect se urmăreşte creşterea gamei de servicii oferite în sistem electronic, disponibilitate extinsa a serviciilor electronice către cetăţeni, creşterea eficientei în tratarea solicitărilor.
În acest sens este avuta în vedere extinderea funcţionalităţilor sistemului informatic actual în vederea digitalizării unor servicii furnizate de instituţie din domeniul asistenţei sociale şi siguranţei şi ordinii publice.
Digitalizarea serviciilor publice în cadrul acestui proiect va urmări respectarea următoarelor principii cheie:
- Reducerea timpului de livrare a serviciului public de către cetăţeni;
- Reducere număr participanţi la proces: implicarea în cadrul procesului doar a participanţilor care aduc valoare adăugată procesului, respectiv implicarea participanţilor care prin prisma rolului şi/sau informaţiilor care le furnizează pot influenţa livrarea serviciului public;
- Digital în mod implicit: design de servicii publice care sunt simplu de utilizat de către toată lumea şi se bazează pe tehnologii digitale;
- Abordare focalizată pe cetăţean: dezvoltarea de servicii publice mai bune, care sa deservească nevoile oamenilor şi care sunt facile a fi utilizate;
- Simplificarea procedurilor: reducerea numărului de interacţiuni dintre cetăţean şi administraţia publică în vederea obţinerii serviciului public;
- O singură dată: presupune ca o informaţie existentă deja în cadrul administraţiei publice locale să aibă un singur compartiment responsabil si să fie accesata în mod direct de către alte compartimente, fără a fi necesară implicarea cetăţeanului;
- Reducerea costurilor administrative.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publica are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire. este de 18 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu art.161 alineatul (2) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie transmis in ziua a 11-a înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Valoarea estimata a contractului de furnizare ce urmează a fi atribuit este de 1.963.182,00 Lei, fără T.V.A, structurată pe loturi, după cum urmează:
Lot 1 - Valoarea estimata fără TVA : 510.465,00 lei fără TVA;
Lot 2 - Valoarea estimata fără TVA : 1.452.717,00 lei fără TVA;