Obiectul prezentei achiziţii publice îl reprezintă prestarea de servicii pentru implementarea (dezvoltarea) unei Platforme digitale integrate, incluzând analizarea cerinţelor, proiectare, programare (codare), integrare, testare, instalare, configurare, punere în funcţiune, documentare şi instruire, în scopul optimizării activităţilor aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Timiş, în conformitate cu prevederile ca...
Obiectul prezentei achiziţii publice îl reprezintă prestarea de servicii pentru implementarea (dezvoltarea) unei Platforme digitale integrate, incluzând analizarea cerinţelor, proiectare, programare (codare), integrare, testare, instalare, configurare, punere în funcţiune, documentare şi instruire, în scopul optimizării activităţilor aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Timiş, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini anexat, precum şi furnizarea serviciilor de mentenanţă aferente perioadei de garanţie.
În contractul de faţă, termenii "implementare" şi "dezvoltare" vor fi folosiţi în sens generic, desemnând toate operaţiunile ce sunt necesare pentru a livra produsul software solicitat de Beneficiar, la nivelul cantitativ şi calitativ specificat.
Termen de livrare, instalare şi punere în funcţiune a platformei digitale integrate este de maxim 338 de zile calendaristice de la data emiterii ordinului de începere. Durata mentenanţei preventive şi corective va incepe la data încheierii pv de receptie, dupa etapa 6.