Feedback
I.D.: 45408488

IMPLEMENTARE DE PLATFORME INFORMATICE CU COMPONENTE BACK-OFFICE SI FRONT OFFICE CA MASURA PENTRU SIMPLIFICAREA PROCEDURILOR ADMINISTRATIVE ŞI REDUCEREA BIROCRAŢIEI LA NIVELUL MUNICIPIULUI BRAD.

Data publicarii
07.04.20 Exista 112.799 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72500000-0
Termenul limita pentru depunere:
11.05.20
Pretul estimativ:
1.512.000,00 RON - 1.512.000,00 RON
Documente participare:
  1. Formular propunere tehnica lot1-lot2.doc
  2. Formulare lot1-lot2.doc
  3. Proiect contractlot1-lot2.doc
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Implemendarea de platforme informatice cu componente back-office si front office ca masura de simplificare a procedurilor administrative si reducerea birocratiei la nivelul Municipiului Brad, Proiect finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa: Cresterea Gradului de Transparenta in Administratia Publica Locala si Facilitarea Accesului Cetateanului la Servicii Publice in format evectronic la nivelul Municip...
Implemendarea de platforme informatice cu componente back-office si front office ca masura de simplificare a procedurilor administrative si reducerea birocratiei la nivelul Municipiului Brad, Proiect finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa: Cresterea Gradului de Transparenta in Administratia Publica Locala si Facilitarea Accesului Cetateanului la Servicii Publice in format evectronic la nivelul Municipiului Brad Cod Proiect: SMIS 128738 presupune o achizitie publica defalcata pe doua loturi astfel: Lot I – Servicii de implementare a unei platforme informatice pentru servicii electronice oferite cetatenilor inclusiv instruirea administratorilor/utilizatorilor. Aceasta include: - Implementarea unui portal (Portal web) pentru servicii electronice cetatenilor - Implementarea de aplicatii mobile pentru accesarea unor servicii electronice - Implementarea unui sistem de tip terminal interactiv self-service pentru seervicii electronice. - Instruirea utilizatorilor/administratorilor Lot II – Servicii de implementare a unei platforme de informatice de arhivare electronica si managementul documentelor, inclusiv retrodigitalizarea documentelor din arhiva. Acesta include: - Implementarea de aplicatii software pentru arhivare electronica si managementul documentelor. - Implementarea unui post de scanare a documentelor. - Retrodigitalizarea documentelor din arhiva si importarea datelor in solutia de arhivare electronica si managementul documentelor. - Instruirea utilizatorilor/administratorilor Termenul limita pană la care orice operator poate solicita clarificări sau informaţii suplimentare cu privire la procedura de atribuire este de 20 zile, inainte de termenul limită de depunere al ofertelor. Autoritatea contractantă stabileste termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari / informatii suplimentare cu 11 zile inainte de termenul limita de depunere al ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
IMPLEMENTARE DE PLATFORME INFORMATICE CU COMPONENTE BACK-OFFICE SI FRONT OFFICE CA MASURA PENTRU SIMPLIFICAREA PROCEDURILOR ADMINISTRATIVE ŞI REDUCEREA BIROCRAŢIEI LA NIVELUL MUNICIPIULUI BRAD.  
Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei 03.06.19
Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei  
Achizitionare pachet sistem informatic integrat, inclusiv implementarea fluxurilor de lucru pentru servicii publice gestionate partajat de UAT Municipiul Deva" in cadrul proiectului "Planificare strategica in municipiul Deva pe termen mediu si lung si acces mai facil al cetatenilor la servicii publice gestionate partajat de catre UAT Municipiul Deva", cod SMIS 135237 30.09.21
Servicii de audit tehnic al proiectului informatic  
Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizand competentele partajate, la nivelul municipiului Hunedoara 17.01.23
Achizitionare pachete sistem informatic integrat, inclusiv implementarea fluxurilor de lucru, pentru proiectul "Optimizarea proceselor in concordanta cu Strategia pentru Consolidarea Administratiei Publice la nivelul Municipiului Deva", cod SMIS 126422 23.02.21
Servicii de retro-digitalizare în cadrul proiectului ”Proceduri Administrative Simplificate la Primăria Municipiului Vulcan” -PAS-128870 28.10.19
"Servicii de Arhivare electronica (digitizare documente)" 08.09.21
Servicii de Arhivare electronica (digitizare documente). 23.07.20