Avand in vedere documentatia intocmita de SC MAN SAN SRL - la faza ,,Studiu de Fezabilitate/Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie" pentru prezenta investitie, achizitia de lucrari (proiectare + executie) cuprinde următoarele categorii de cheltuieli:
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului 22.464,92 lei fara TVA compuse din:
Cap. 3.5.5. Verificare tehnica de calitate a proiect...
Avand in vedere documentatia intocmita de SC MAN SAN SRL - la faza ,,Studiu de Fezabilitate/Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie" pentru prezenta investitie, achizitia de lucrari (proiectare + executie) cuprinde următoarele categorii de cheltuieli:
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului 22.464,92 lei fara TVA compuse din:
Cap. 3.5.5. Verificare tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie: 2.000 lei fara TVA;
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie: 15.000 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului: 5.464,92 lei fara Tva, defalcata astfel:
3.8.1.1. pe perioada de executie a lucrarilor: 3.643,28 lei fara TVA,
3.8.1.2. pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre Inspectoratul de stat in Constructii: 1.821,64 lei fara TVA
Cheltuieli lucrari de executie: 1.908.991,39 lei fara TVA compuse din:
Cap.4.1. Constructii si instalatii: 1.836.317,05 lei fara TVA
Cap.4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 15678,81
Cap.4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 48984,53
Cap.5.1 Organizare de santier: 8.011 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap.5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 8.011 lei fara TVA;
Cap.5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 0 lei fara Tva
Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari (proiectare+executie) este de 1.931.456,31 lei fara TVA
ceea ce presupune achiziţia acestor lucrari prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art 7 alin 2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 17 alin. 4, lit (b) din HG 395/2016.
Pentru alegerea procedurii de atribuire s-a avut in vedere si suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în bugetul proiectului (devizul general), in valoare de 6462 lei fara TVA.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 9 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.
Termenul de execuţie a lucrarilor este de 18 luni, de la emiterea ordinului de incepere al serviciilor/lucrarilor. 2 luni proiectare, 16 luni executie