,,Imbunatatirea accesului la procesul de invatare in mediul online in cadrul Colegiului National "Nicolae Titulescu" Craiova, LOT 1: Achizitionarea de hardware TIC respectiv tablete pentru uz scolar cu acces la internet si LOT 2: Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice In mediul on-line Cod SMIS 2014+ 144023
Valoarea totala a contractului este...
,,Imbunatatirea accesului la procesul de invatare in mediul online in cadrul Colegiului National "Nicolae Titulescu" Craiova, LOT 1: Achizitionarea de hardware TIC respectiv tablete pentru uz scolar cu acces la internet si LOT 2: Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice In mediul on-line Cod SMIS 2014+ 144023
Valoarea totala a contractului este 1.636.315,40 lei fara TVA, dupa cum urmeaza:
LOT 1: Achizitionarea de hardware TIC respectiv tablete pentru uz scolar cu acces la internet
Valoarea totala estimata a achizitiei pentru LOT 1 este de: 966.360 lei fara TVA, pentru urmatoarele produse:
- Tablete pentru uz scolar cu abonament lunar la internet pe o perioada de minim 24 luni 800 buc – valoare estimata de 1.207,95 lei fara TVA/buc
LOT 2: Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice In mediul on-line
Valoarea totala estimata a achizitiei pentru LOT 2 este de: 669.955,4 lei fara TVA, pentru urmatoarele produse:
- laptop – 56 buc – valoare estimata de 3.045,25 lei fara TVA/buc;
- Sistem all in one – 30 buc- valoare estimata de 3.045,25 lei fara TVA/buc;
- camera web conferinta – 30 buc – valoare estimata de 2.030,17 lei fara TVA/buc;
- proiector – 30 buc – valoare estimata de 2.030,17 lei fara TVA/buc;
- ecran de proiectie – 30 buc – valoare estimata de 812,07 lei fara TVA/buc;
- router wireless – 30 buc – valoare estimata de 609,05 lei fara TVA/buc;
- tabla interactiva – 30 buc – valoare estimata de 8.120,67 lei fara TVA/buc;
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
"Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, va fi de : 18 zile. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor